Laatste bijdragen

• C
    CDO waardeerde Roweco75's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Allen, al een tijdje meelezer op dit mooie forum. Tijd om me voor te stellen: Roel, inmiddels met mijn vrouw vier Skoda's gereden...
  • C
    CDO waardeerde Gehaktstaaf's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Dag allen, Ik lurk al een poosje informatie vanaf dit forum, in aankoop naar een andere auto. Deze aankoop is vandaag werkelijkheid...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    Voor wat ik in de tabel zie is dat de 190 geschikt is voor voertuigen met én zonder trekhaakvoorbereiding? De 146 is voor wagens zonder...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp "Langdurig draaiende motor is nodig".
    Omdat het er alle schijn van heeft dat je boordspanning teveel “dipt”.
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp "Langdurig draaiende motor is nodig".
    Vraag maar of ze een nieuwe 12V accu plaatsen…
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Kodiaq-2 Problemen, storingen enz..
    @Jeroen Middag : altijd eerst proberen om de auto nogmaals te ontgrendelen (met de “open”-knop op de afstandsbediening. Helpt 9 van de...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp menu van dashboard blijft staan.
    Hahaha, valt me nu pas op dat ik hier links had staan inderdaad… :bloos: Toch maar even aangepast!
  • hemi24
    Meest rechtse tenzij je net je stuur 180 graden gedraaid hebt
  • hemi24
    Trekhaak kun je hier halen: https://www.trekhaken.info/ of via bijvoorbeeld rameder. Kabelset zou ik origineel halen via de dealer, of...
  • hemi24
    In dat geval: wees welkom voor het coderen! ;)
  • hemi24
    Welke hoek van het land woon je? Antera in Breda kan je de onderdelen wel leveren en desgewenst ook monteren en coderen.
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Erik_NL's bericht in het onderwerp Importauto, welke rode vlaggen? met Leuk Leuk.
    bij import uit Duitsland is het van belang erop bedacht te zijn dat de zgn Fahrzeugbrief waarin o.a. uitvoeringsdetails en keuringen...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Banden wissel machine privé.
    @serum: ik denk dat als je een Rolex achterlaat ze het wellicht ook wel gratis willen doen…?!? :sterretjes: :banghead:
  • hemi24
    Als je contacten in beeld komen is het scherm dus niet bevroren! De knoppen op het uiteinde van hendel van de richtingaanwijzer zijn...
    • Schermafbeelding 2026-01-16 om 19.06.15.png
  • hemi24
    En als ik je goed begrijp bevriest het scherm tussen de klokken? Dus zowel het scrollen met het wieltje werkt niet meer, maar het kiezen...
Bovenaan Onderaan