Laatste bijdragen

• hemi24
    hemi24 waardeerde EdK's bericht in het onderwerp Rijbereik wintersport met Leuk Leuk.
    Duhhhh, je bent weer lekker bezig CH, maar gaat wel om de prijzen van elektra die berekend worden En wou hier alleen maar mee aangeven...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde willemroq's bericht in het onderwerp Rijbereik wintersport met Leuk Leuk.
    Kalm aan dames en heren, ik wilde alleen melden dat de reis met koffer erop niet tegengevallen was. Hoe energie werkt etc. Zal een...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Peter-036's bericht in het onderwerp Rijbereik wintersport met Leuk Leuk.
    Ik laad in Duitsland, zonder abonnement, bij ENBW snelladers voor 59cent/kWh. Daarop rij ik (16,5 kWh/100 km) ongeveer 6 km, dus...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde EdK's bericht in het onderwerp Rijbereik wintersport met Leuk Leuk.
    Ach het is maar goed dat jullie geen bootje hebben die aan de elektra in de (Jacht)haven moet.. Daar is de prijs voor een KWh bijna voor...
  • hemi24
    Ik weet vrij zeker dat je een ZIP hebt gedownload maar deze niet als dusdanig herkend hebt. Tegenwoordig ondersteunt elk...
  • hemi24
    Misschien. Maar ter mijne verdediging :ROFLMAO:, de handleiding spreekt van een zip file. Je download echter een folder. Maar...
  • Captain Hook
    Captain Hook waardeerde Peter-036's bericht in het onderwerp Rijbereik wintersport met Leuk Leuk.
    Ik laad in Duitsland, zonder abonnement, bij ENBW snelladers voor 59cent/kWh. Daarop rij ik (16,5 kWh/100 km) ongeveer 6 km, dus...
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Rijbereik wintersport.
    Kijk @Peter-036 geeft tenminste gewoon antwoord op de vraag. Zo moeilijk is dat toch niet? @EdK het gaat niet om een boot, het gaat om...
  • MarcoO2
    Ben wel benieuwd welk deel van die foto nu precies AI-gegenereerd is. Oftewel: wat er van overblijft zonder AI…
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Rijbereik wintersport.
    Helemaal gelijk, alleen gaan ze niet vrijwillig zo snel in de batterij, maar dat lijk je even niet te willen accepteren.
  • Captain Hook
    Onzin vergelijk. kWh = kWh, ongeacht de bron. Elektronen zijn elektronen. Er bestaan geen 'premium' elektronen... En zelfs dan nog...
  • hemi24
    Want? Een Elroq 85 ondersteunt tot max. 135kW… Als jij je navigatie gebruikt, doet de auto dat uit zichzelf wel voor je? Daarbij: als...
  • hemi24
    Bekijk het zo @Captain Hook : 3 laadstops met een 11KW laadpaal maken dat je voor een ritje uit Oostenrijk een extra hotelovernachting...
  • Captain Hook
    Lijkt mij dus helemaal niet logisch. :nono: Je laadt immers (vrijwel) dezelfde hoeveelheid energie. (minus laadverliezen) Daarnaast een...
  • hemi24
    @Captain Hook : raakt kant noch wal jouw relaas… Lijkt me vrij logisch dat 20 minuten snelladen een stukje duurder is dan 6 uur aan een...
Bovenaan Onderaan