Laatste bijdragen

• Polvo
    Polvo waardeerde hemi24's bericht in het onderwerp Navigatie met Leuk Leuk.
    Dat mag geen excuus zijn… https://www.skoda-auto.com/apps/manuals/Detail?model=Fabia_NJ&edition=07-2018&market=&manualLang=nl
  • hemi24
    hemi24 waardeerde JJ te G's bericht in het onderwerp Nieuwe Enyaq eigenaar! met Leuk Leuk.
    Ja, dat is in een blog uit 2024. In de specificaties wordt hier niet meer over gesproken. CoolBlue vertelde mij eerst ook dat hun lader...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Navigatie.
    Dat mag geen excuus zijn… https://www.skoda-auto.com/apps/manuals/Detail?model=Fabia_NJ&edition=07-2018&market=&manualLang=nl
  • Polvo
    Polvo reageerde op het onderwerp Navigatie.
    Smartlink zit er wel op, ga ik mee aan de slag. Typisch is dat de gedownloade zipfile wel 2510 aangeeft, maar de uitgepakte files alles...
  • herbiek
    herbiek waardeerde Snoete's bericht in het onderwerp Nieuwe Enyaq eigenaar! met Leuk Leuk.
    Ja de Peblar kan Bidirectioneel laden na een Softwareupdate die deze functie mogelijk maakt. Het wachten is alleen op de Europese...
  • Snoete
    Snoete reageerde op het onderwerp Nieuwe Enyaq eigenaar!.
    Ja de Peblar kan Bidirectioneel laden na een Softwareupdate die deze functie mogelijk maakt. Het wachten is alleen op de Europese...
  • Polvo
    Polvo reageerde op het onderwerp Navigatie.
    De auto is van 2018, bluetooth werkt voor de contacten en data wil kennelijk niet via een kabel. De usb is kennelijk alleen geschikt om...
  • herbiek
    herbiek reageerde op het onderwerp Nieuwe Enyaq eigenaar!.
    https://peblar.com/nl/blog/de-kracht-van-bidirectioneel-laden-voor-evs volgens mij wel?
  • Polvo
    De navigatie van mijn Fabia 3 is verouderd. Als ik het goed begrijp is 2410 de datum van de laatste versie? Bij Skoda zie ik bij de...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Bartjuuuuh's bericht in het onderwerp Bestelling met Leuk Leuk.
    Nu een maand eigenaar van de Kodiaq. Zeer tevreden over het rijden. Helaas nu al wel 2 storingen. Airbag en console panodak/leesverlichting.
  • hemi24
    hemi24 waardeerde TPT's bericht in het onderwerp Skoda Elroq 85 210kW Business Edition Tour met Haha Haha.
    De kerstboom editie
  • hemi24
    hemi24 waardeerde herbiek's bericht in het onderwerp Nieuwe Enyaq eigenaar! met Leuk Leuk.
    Alvast voor de toekomst, blijft vast niet mijn enige elektrische auto. Deze Peblar ondersteund ook teruglevering naar huis/grid en ook...
  • herbiek
    herbiek reageerde op het onderwerp Nieuwe Enyaq eigenaar!.
    Alvast voor de toekomst, blijft vast niet mijn enige elektrische auto. Deze Peblar ondersteund ook teruglevering naar huis/grid en ook...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Nieuwe Enyaq eigenaar!.
    Leuk @herbiek , alvast heel veel voorpret toegewenst! Heb je met een bepaalde reden voor een 22KW laadpaal gekozen, of gewoon met het...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde herbiek's bericht in het onderwerp Nieuwe Enyaq eigenaar! met Leuk Leuk.
    Heb vorige week een nieuwe (voor mij dan) nieuwe auto gekocht, een Skoda Enyaq founders edition (zwart/brons) uit 2021 met cognac kleur...
Bovenaan Onderaan