Laatste bijdragen

• hemi24
    @Jeroen van Arkel : het simpele feit dat je wagens noemt die op basis van Golf 4 platform (gatenpatroon 5x100) en andere die op basis...
    • 1765616117629.jpeg
  • Antera
    Antera reageerde op het onderwerp Sos storing noodoproep functie..
    Het is in dit model max 15 minuten werk om de accu te vervangen de accu is helaas geen standaard accu.
  • Antera
    Antera waardeerde EdwardP's bericht in het onderwerp Sos storing noodoproep functie. met Leuk Leuk.
    Het probleem is gevonden, de backup batterij van de noodoproepmodule is leeg en moet vervangen worden. Dank @Antera
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Elroq VRS.
    En met 50d km over 4 jaar hoef je ook niet zo vaak te laden…
  • hemi24
    hemi24 waardeerde EdK's bericht in het onderwerp Elroq VRS met Leuk Leuk.
    En je hoeft ook geen plastic handschoentjes aan te trekken om te zorgen dat je handen niet stinken naar benzine of diesel..... Tsja...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Elroq VRS.
    En grote voordeel: je hoeft nooit meer omrijden voor de benzinepomp…!
  • dirksan
    dirksan heeft het onderwerp Elroq VRS geplaatst in Elroq.
    - Wat gaat de tijd toch snel! 4 jaar probleemloos kunnen rijden met de lease Seat Leon 1.5 tsi. Zo’n 51.000 km zonder problemen gereden...
    • image003.jpg
    • image002.jpg
    • image001.jpg
    • image004.jpg
    • 2025_skoda_merlimont.jpg
  • hemi24
    @Jeroen van Arkel : dat verhaal kan alleen als het multisteek velgen waren, want de wagens die jij allemaal beschrijft is een mix van...
  • C
    CDO waardeerde Black_Scala's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Beste forumleden, Al een tijdje lees ik hier vol interesse de verschillende topics die voorbijkomen. Nu leek het me handig om een...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Mening over deze voertuighistorie?.
    Het systeem maakt onderscheid tussen het digitale seviceplan (onderhoudsbeurten) en digitale sevicelogboek en historie (o.a...
  • E
    ebk71 reageerde op het onderwerp Mening over deze voertuighistorie?.
    @Jessedew zoals hierboven al gezegd is dat wel gedaan, staat in apart overzicht. Waarom het niet in 1 overzicht staat weet ik niet. Ook...
  • hemi24
    Audi Q5 heeft een grotere naafdiameter. Dus of je velg centreert niet om de naaf van je Kodiaq, óf je hebt geen originele Audi Q5...
  • hemi24
    Dat snap ik een gat van 66.mm gaat erg makkelijk om een naaf van 57 mm… :sterretjes:
  • hemi24
    hemi24 waardeerde ertromp's bericht in het onderwerp Bussines Upgrade Plus met Leuk Leuk.
    Aan het pakket is sinds januari 2025 dus niets veranderd............................aan de prijs dus wel. Google is your best friend en...
  • E
    EvilKnievel reageerde op het onderwerp Open dak.
    Dat klopt, vanwege veiligheidsredenen kan dit niet via de app, maar alleen met de sleutel in het bereik (en meestal zicht) van de auto.
Bovenaan Onderaan