Laatste bijdragen

• MarcoO2
    De neus is inderdaad het minst geslaagde deel, wat mij betreft. Verder is het in de door Tim getoonde uitvoering best een dikke bak...
  • Cordoba
    Lucht- en brandstoffilter zou ik er toch wel in willen. :devilish:
  • hemi24
    Vrijwel zeker dat je wagen opnieuw gekalibreerd moet worden i.v.m. aangepaste wagenhoogte. Je AFS geeft nu een storing, maar het hangt...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Winterbanden maat.
    Vrijgegeven banden voor de O4 hebben minimaal loadindex 91. Ultracontact van Conti is ook een zomerband...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Winterbanden maat.
    @Woodski : en dat is een courante maat…?!? Even los van het feit dat deze maat door Skoda niet is vrijgegeven voor gebruik onder een O4!
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Adaptieve cruisecontrol..
    Dat klopt @Canon-Eye , maar in tegenstelling tot de automatische snelheidsaanpassing is voorspelling trajectverloop wel een functie die...
  • C
    CDO waardeerde RM95's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hi allemaal, Sinds gisteren in het bezit van een nieuwe Skoda Elroq (85 business edition tour). Een fijne complete en lekker sturende...
  • C
    CDO waardeerde Brandaris13's bericht in het onderwerp Even Voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Ik ben Bjorn en inmiddels in het bezit van een Skoda Enyaq selection met clever pack. Hiervoor meerdere skoda's gehad...
  • MarcoO2
    MarcoO2 reageerde op het onderwerp Infotainment blijft zichzelf resetten.
    Zie mijn antwoord in dit topic waar je dezelfde vraag stelde.
  • MarcoO2
    Omdat het topic niet over een Elroq, maar over een Enyaq gaat. Het feit dat het ook in een Elroq kan geburen, is juist de reden dat er...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Adaptieve cruisecontrol..
    Het kan ook voorkomen dat er ergens op de kaart recent werkzaamheden zijn geweest en dat er een afzetting met slinger heeft gestaan...
  • C
    CDO waardeerde Nelus59's bericht in het onderwerp Nelus59 met Leuk Leuk.
    Goedeavond Mijn naam is Nelus claase ben in het bezit van een skoda octavia 1z5 tsi van 2011 met stage 1. Ga die nu nog een downpipe...
  • C
    CDO waardeerde cooln's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Dit jaar ben ik de eigenaar van een prachtige SuperB (3) iV sportline uit 2021. Een geweldig complete en heerlijke auto...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    Ik heb er 3 op rij gehad en ze deden het allemaal bij harde wind op de kop… Trekhaak had ik geen last van met de hulpveren.
  • eriktv
    Hartelijk dank voor jullie reacties (wederom). De auto staat nog bij de garage. De ABS regelmodule is eerder dit jaar reeds vervangen en...
Bovenaan Onderaan