Laatste bijdragen

• MarcoO2
    Tot een opspattende of uitstekende steen je leidingen kapot slaat...
  • bert44
    Geen idee, ben in ieder geval van schurend geluid af bij elke drempel en de motor loopt nog en remmen doet hij ook nog Geheel overbodig...
  • bert44
    bert44 heeft het onderwerp Plastic ding onder de auto waar is dit voor? geplaatst in Citigo.
    Deze hing dus los onder mijn citigo toen maar helemaal verwijderd Daar hoort hij dus te zitten
    • plastic.jpg
    • tekening.jpg
  • Bakkertje
    Bakkertje waardeerde Berghuis's bericht in het onderwerp Rijbereik hybride met Leuk Leuk.
    Ik vind overal dat de garantie 8 jaar / 160.000km is. Dus het lijkt mij dat dat wel klopt. Je moet denk ik ook wel goed je best doen om...
  • Bakkertje
    Bakkertje reageerde op het onderwerp Rijbereik hybride.
    Gisteren ook een Aviloo rapport laten maken van mijn accu. Scoort 80,9% na 166 dkm.
    • 1762339788020.png
  • Bakkertje
    Bakkertje waardeerde ESL's bericht in het onderwerp Rijbereik hybride met Leuk Leuk.
    Ik rijd nu een superb van nu bijna 5 jaar oud en bijna 200.000 km. Die moet dus binnenkort uit de lease. Rijbereik van een volledig...
  • C
    CDO waardeerde HermanW's bericht in het onderwerp Even weer voorstellen met Leuk Leuk.
    Hallo, ik ben Herman en terug van (lang) weggeweest. Tussen 2001 en 2005 heb is twee Octavia's Combi gehad. Tot 2025 verschillende...
  • johnboy
    johnboy waardeerde satbeginner's bericht in het onderwerp Kodiaq-2 Problemen, storingen enz. met Leuk Leuk.
    Wij hebben nu ruim een maand de 90EE update, en bij 's nachts laden aan onze laadpaal absoluut geen lege 12V accu meer! Meerdere keren...
  • canth
    canth reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom! Jammer dat je Skoda ervaringen op deze manier moeten beginnen. Succes met het oplossen!
  • E
    EvilKnievel reageerde op het onderwerp Hybride stand zeer onvoorspelbaar.
    Ik reed ook nooit op de interne navi, maar de laatste paar maanden in binnen- en buitenland gemerkt dat de interne navi het vaker bij...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Bandenmaat Karoq.
    Hogere wang van de band geeft in principe meer comfort, als het gaat om opvangen van oneffenheden; grotere diameter geeft daarbij ook...
  • EdZ
    EdZ reageerde op het onderwerp Start stop systeem uitzetten.
    Nou, zo simpel als in het filmpje was het bij mij bepaald ook niet. Ik ben ook wel een uurtje zoet geweest omdat ik niks wilde afbreken...
  • H
    HermanW heeft het onderwerp Even weer voorstellen geplaatst in Meet & Greet.
    Hallo, ik ben Herman en terug van (lang) weggeweest. Tussen 2001 en 2005 heb is twee Octavia's Combi gehad. Tot 2025 verschillende...
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Motorolie achterhalen.
    Pompbediende? Die bestaan volgens mij al lang niet meer... :koffie: @Fortissimo Op de meest recente factuur van je laatste...
  • Robbie146
    Robbie146 reageerde op het onderwerp sneeuwkettingen & 225/45R18.
    Sorry, ik was abuis, verboden in Oostenrijk: Sneeuwsokken zijn niet toegestaan in Oostenrijk als alternatief voor sneeuwkettingen...
Bovenaan Onderaan