Laatste bijdragen

• hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Octavia Combi 2019 Greentech Business.
    Als je ook niet goed de tijd (en juiste keuze) neemt voor de onderliggende lagen ga je ook nooit de juiste kleur krijgen; dit is gewoon...
  • E
    ebk71 waardeerde Disaster-Master's bericht in het onderwerp Ervaringen zonwering met Leuk Leuk.
    ja hoor.. de moderator komt weer de post bewerken want het is weer onzinnig (net als dit bericht zeker).. maar je stelde een vraag...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Octavia Combi 2019 Greentech Business.
    Je hebt waarschijnlijk een grote fout gemaakt: je hebt de auto meegenomen? Je had hem acuut moeten weigeren en direct je verzekering...
  • Chiel
    Chiel waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp Jesko's Octavia VRS ! met Geweldig Geweldig.
    Nieuw lipje zit eronder, gek blij mee eigenlijk, veel beter dan de oude. :D En er komt een halloween foto reeksje aan ;) Bijna...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Skoda Webshop.
    Staat die nieuwe S4 al voor de deur @ESL ?
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Nieuw hier.
    Welkom toekomstige Skoda rijder!
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Peerke77's bericht in het onderwerp Nieuw lid met Leuk Leuk.
    Hallo forumleden, Ik ben peter van ooijen 48 jaar woonachtig in hank maar geboren in waalwijk. Sinds 15 oktober jl eigenaar van een...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Rallye's bericht in het onderwerp Nieuw lid met Leuk Leuk.
    Waar? Als je de melding krijgt dat het bestand te groot is kun je de foto even naar jezelf appen en de gezapte versie gebruiken om hier...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Odometer (snelheidsmeter).
    Grotere banden plaatsen kan helpen… ;-) Je wist al dat een odometer niks met snelheidsweergave van doen heeft? Een odometer is een...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Skoda Webshop.
    Leef je uit, zou ik zeggen…...
  • C
    CDO waardeerde hellin's bericht in het onderwerp Nieuw hier met Leuk Leuk.
    Hoihoi ik wist niet dat nodig was dus hierbij een korte voorstel. Ik ben ronin en ik rij geen scoda maar wil er wel een gaan rijden.
  • C
    Hoi allemaal! Ik ben een tijdlang inactief geweest hier, maar door een onfortuinlijk moment (lees: iemand die op de mobiele telefoon...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde skoda anné's bericht in het onderwerp Bijzondere geur met Leuk Leuk.
    Zekers, maar ook omdat de motor niet reageert op inspuiten van vacuüm slangen en dergelijke. Afwachten wat het doet morgen, hou jullie...
  • eriktv
    eriktv waardeerde EdK's bericht in het onderwerp Bagagenet achteraf monteren met Leuk Leuk.
    Zijn ook in de handel verkrijgbaar zonder kop en kun je indraaien met een inbus sleutel Zo merken wij de gaten voor de afstandsteunen...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Bijzondere geur.
    Maar m’n opmerking heeft je klaarblijkelijk wel aan het denken gezet?
Bovenaan Onderaan