Laatste bijdragen

• Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Fabia (4) 130 special edition.
    Dat kan dan wel jammer zijn dat PON die auto niet wil gaan leveren in NL. Maar als puntje bij paaltje komt, zou 'ie, naar verhouding zo...
  • Bakkertje
    Bakkertje waardeerde Jessedew's bericht in het onderwerp Rijbereik hybride met Leuk Leuk.
    Bijna alle PHEV's die te koop worden aangeboden zijn geïmporteerd uit Duitsland, (die van mij ook) let er dan op dat er ook trekgewicht...
  • Antera
    Antera reageerde op het onderwerp Diefstal navigatie.
    Ik weet dat er iemand ooit eens bij me is geweest en die had het kastje uitgebouwd om er een draadstang met hoek voor de unit te maken...
  • Antera
    Antera waardeerde Matheus's bericht in het onderwerp Navigatie vrijschakelen ? met Leuk Leuk.
    bedankt voor de aangeboden hulp zover :thumbsup: ik heb mijn zus gevraagd om de actuele software versie en chassisnummer aan me door...
  • W
    wimsl reageerde op het onderwerp Voorstelling.
    Onderhand rapid kwijt, nu een kamiq uit.2020 Wat een heerlijke auto (weer)
  • hemi24
    We hebben alles geprobeerd, klep gedemonteerd en tandwiel met aanslag eraf, maar de klep wou niet (meer) fatsoenlijk beginnen met...
  • hemi24
    Klep liet zich met VCDS niet aansturen, gaf ook geen veranderende waarde bij het tonen van meetwaardeblokken. Het leek nog het meest op...
  • Karstieman
    Karstieman reageerde op het onderwerp Winterbanden op RS.
    Hi, thanks voor deze tabel. Dat geeft duidelijkheid
  • Bakkertje
    Bakkertje reageerde op het onderwerp Rijbereik hybride.
    Vergeet ook niet dat er tot 160 dkm of (ik dacht) 6 jaar garantie zit op de accu. Volgens mij moet ie dan boven de 80% zijn. Maar dit...
  • Bakkertje
    Bakkertje waardeerde EdwardP's bericht in het onderwerp Rijbereik hybride met Leuk Leuk.
    Ik haal met mijn Superb uit 2020 ‘s zomers 50-55 km en ‘s winters 35-40 km uit een acculading. De auto heeft 73.000 km gelopen...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Gebruikersvoorkeur vastleggen mogelijk?.
    Helaas, bij Skoda gaat de drive mode elke keer opnieuw "starten" naar normaal voor zover ik weet...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Diefstal navigatie.
    een 5 cent muntje tussen de klink van de bestuurdersdeur stoppen schijnt ook zo'n truc te zijn; Jij denkt dat je de auto op slot doet...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Arie_H's bericht in het onderwerp Infotainment Amundsen? met Leuk Leuk.
    Aha, ik rijd altijd met mijn licht aan, zo kan ik t nooit vergeten (en heb ook een hekel aan de vertraging bij het auto-systeem) Aan...
  • eriktv
    eriktv waardeerde VAG-man's bericht in het onderwerp Hardnekkige ABS storing met Leuk Leuk.
    Klopt @Tees dat leek mij ook, maar heb de 2 nieuwe vandaag binnen gekregen wielsensoren voor de zekerheid niet opnieuw getest. Net deze...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Infotainment Amundsen?.
    Dus de vraag is in welke stand heb je je lichtschakelaar staan?
Bovenaan Onderaan