Laatste bijdragen

• eriktv
    eriktv reageerde op het onderwerp Sneeuwkettingen.
    Plus: als ze nu duur zijn op Marktplaats, kun je ze over een paar jaar ook weer voor een goede prijs verkopen. Hier een tevreden...
  • C
    CDO waardeerde Luke's bericht in het onderwerp Haai! met Leuk Leuk.
    beste Forummers, Ik ben Luk uit het Antwerpse (B) en rij sinds 2002 met een '97-er Citroën ZX break. Atmosferische 1.9D, 68PK. De...
  • E
    Ik bestel rood. Als er iemand is die vindt dat ik een slechte smaak heb, geef ik gewoon jullie de schuld.
  • canth
    De auto heeft inmiddels een ruime 600km gelopen en nu net, met een lekker doorgewarmt blok, kortstondig de 4000 toeren gezien. Blok...
  • Antera
    Dealer moet de tpi's gaan lezen, daar staat het gewoon in.
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Luke's bericht in het onderwerp Haai! met Leuk Leuk.
    April dit jaar. Ook de bobijnen. Omdat de schokken bleven optreden, zijn er andere bougies gestoken om een defect aan de nieuwe bougies...
  • Luke
    Luke reageerde op het onderwerp Haai!.
    April dit jaar. Ook de bobijnen. Omdat de schokken bleven optreden, zijn er andere bougies gestoken om een defect aan de nieuwe bougies...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Rode wereldbol skoda superb.
    Misschien de zekering van je sos module even 10 minuten eruit trekken, of morgenochtend even weer kijken.
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Haai!.
    Wanneer zijn je bougies voor het laatst vervangen?
  • Luke
    Luke reageerde op het onderwerp Haai!.
    Vandaag even snel de wagen aan de computer gehangen: bij 3 van de 4 cilinders werd cilinderoverslag gelogd. Waarschijnlijk gaat de wagen...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Rode wereldbol skoda superb.
    Of je OTA updates krijgt hangt af van wanneer uit 2020 jouw wagen is… Kun je vanuit middenboven een snelmenu in het scherm trekken, heb...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Okki's bericht in het onderwerp Automatische ruitbediening met Leuk Leuk.
    Mijn Rapid uit 2016 had dit ook niet, maar de ruit aan de bestuurderskant kon wel geprogrammeerd worden (kreeg ik extra toen ik bij VAG...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Automatische ruitbediening.
    Heeft waarschijnlijk iets te maken met missende comfortmodules vwb de ruitbediening… Dus meer dan alleen een schakelaar vervangen!
Bovenaan Onderaan