Laatste bijdragen

• hemi24
    hemi24 waardeerde Be@stie's bericht in het onderwerp Mijn eerste Skoda met Leuk Leuk.
    Moest ik in het begin aan wennen, maar nu kan ik die 'roffel' wel waarderen. Ik heb wel snel geleerd dat ik de schakelindicator beter...
  • C
    CDO waardeerde Be@stie's bericht in het onderwerp Mijn eerste Skoda met Leuk Leuk.
    Hoi allemaal, Mijn naam is John, 53 jaar, en sinds februari 2025 trotse eigenaar van een nieuwe zwarte Skoda Kamiq (facelift), die deze...
  • C
    CDO waardeerde HarmFeenstra's bericht in het onderwerp Nog even voorstellen met Leuk Leuk.
    Na al een aantal vragen, nu toch maar even voorstellen! Ik ben Harm, 39 en sinds februari eigenaar van een mooie Octavia 2 combi...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Storing underboost.
    Staat in de 2e link: turbodruk (kanaal 11) en LMM (kanaal 03), eventueel aangevuld met kanaal 08, de ingespoten hoeveelheid brandstof.
  • sitechris
    sitechris waardeerde Herperduin's bericht in het onderwerp BMW M2 (G87) met Leuk Leuk.
    @sitechris Leuk geschreven! Herkenbaar dat je je iedere dag nog knijpt. Verschil is dat ik dat na ruim een jaar met een Skoda 1.0 tsi...
  • hemi24
    Waarom denk je dat? Als je liever langer aan wilt klooien doe je er niks mee, maar persoonlijk zou ik de stappen van Gerrit Speek even...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Woodski's bericht in het onderwerp Accu wissel, storing! met Leuk Leuk.
    Boekje gelezen :giggle: Charging The 12-volt vehicle battery is automatically charged when the high-voltage battery is charged. En in...
  • hemi24
    Wat beeldmateriaal voor de locaties (VW, maar overeenkomstig voor Skoda):
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Tees's bericht in het onderwerp Storing underboost met Leuk Leuk.
    Kijk, daar kunnen we wat mee. Om te beginnen even een verwijzing naar onze foutcodeguru Gerrit Speek...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde HarmFeenstra's bericht in het onderwerp Nog even voorstellen met Leuk Leuk.
    Nee, en ik kan ook zien aan bepaalde afdichtingen dat de motor al eens open is geweest, dus daar maak ik mij vooralsnog geen zorgen over.
  • hemi24
    Misschien handig om door te nemen, incl. genoemde mogelijke oplossingen: https://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-16683.html...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Nog even voorstellen.
    Niet schrikbarend dus, maar wel meer dan latere TSI’s.
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Net mijn eerste skoda gekocht!.
    Waarschijnlijk dan een O3 uit de bouwjaren tussen 2013 en 2018?
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Tees's bericht in het onderwerp Storing underboost met Leuk Leuk.
    Je hebt zo te horen zelf uitgelezen? Kan je de foutcode hier posten, dat helpt bij de diagnose. En natuurlijk motortype en bouwjaar.
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Nog even voorstellen.
    Welkom Harm! Motor al een keer de modificatie gehad v.w.b. de cilinders/ schraapveren?
Bovenaan Onderaan