Laatste bijdragen

• hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Wielkasten Citigo (Mii).
    Ik verwacht dat het bij rijden bij regen vooral verschil zal maken.
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Kodiaq-2 Problemen, storingen enz..
    @Disaster-Master : klopt, maar Peanut had het over de vorige versie, daar kon je het rechts inhalen nog toestaan d.m.v. coderen. Vraag...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Naudje32's bericht in het onderwerp aanschaf octavia III 5E5 1.0 tsi 115pk met Leuk Leuk.
    dan gaan we daar eens over nadenken ergens volgend jaar, voor nu komen er straks 4 nieuwe all season banden onder want met die...
  • eriktv
    eriktv reageerde op het onderwerp Škoda #3: eriktv's S2C 2.0TDI DSG L&K.
    Na het akkefietje deze zomer rijdt de auto weer als vanouds heerlijk. Maar toch opeens iets bijzonders na 9,5 jaar.. We rijden veel in...
    • IMG_4096.jpeg
  • eriktv
    eriktv waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp EVE (Caddy) met Leuk Leuk.
    Op voorstel van @MarcoO2 maar een apart topic aangemaakt voor de Caddy van mijn vriendin, het zal wel de moeite worden want er gaat wel...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Kodiaq-2 Problemen, storingen enz..
    @Peanut : geen instelling; wel de mogelijkheid om het te laten (weg)coderen…
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp LPG inbouw.
    En zaken als belasting, kosten installatie, extra afschrijving, extra onderhoud en dergelijke; hoe staat het daarmee?
  • MarcoO2
    MarcoO2 reageerde op het onderwerp EVE (Caddy).
    Beter dan kaal, maar de zwarte strips blijven mooier IMO.
  • kiekkiek
    Sinds de update naar 3.8 heb ik geen laadgeschiedenis meer in mijn Skoda app. Meer mensen die ervaring?
  • Bakkertje
    Zojuist een litertje Menzerna one step polish 3 in 1 besteld. Zodra die binnen is zal ik mijn ervaringen delen, of wellicht zijn er...
  • Gysman
    Gysman reageerde op het onderwerp Marter onder de motorkap.
    Ja, dat is ook wat ik las. Kan ik daar een willekeurige plek voor kiezen? Moet er natuurlijk wel een zijn die onder altijd spanning levert.
  • L
    LT83 reageerde op het onderwerp EVE (Caddy).
    Vind hem met sierstrips ook mooier :D
  • L
    LT83 waardeerde JeSko's bericht in het onderwerp EVE (Caddy) met Leuk Leuk.
    Op voorstel van @MarcoO2 maar een apart topic aangemaakt voor de Caddy van mijn vriendin, het zal wel de moeite worden want er gaat wel...
  • L
    LT83 reageerde op het onderwerp EVE (Caddy).
    Hahahah ik ook, zo leer je nog eens wat hier :P
  • Gysman
    Gysman reageerde op het onderwerp Marter onder de motorkap.
    Nee dat ging prima. Gekookt was ie ook niet, heb hem weggegooid.
Bovenaan Onderaan