Laatste bijdragen

• Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Kluger Kuga.
    Tuurlijk is het niet 'gratis' @Peter-036 . Heb eerst 50k€ voor zo'n belachelijk dure auto afgetikt. :D 't Is een uitdrukking om de...
  • Captain Hook
    Check de waardes @ spritmonitor maar @SteGo : https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/1480081.html (daar vul ik alle tankbonnetjes...
  • Captain Hook
    Heb je dat wel eens bij een 10 jaar oude aircocondensor van een auto geprobeerd? Ik kan je verzekeren dat je dan geen lamellen over...
  • Captain Hook
    Dat dus... die lamellen (volgens mij een aluminium-legering), worden bros/zwak na zoveel jaar. Zie je ook bij grote(re) condensors die...
  • eriktv
    eriktv reageerde op het onderwerp Kluger Kuga.
    Heel netjes hoor, dat haal ik met m’n lichtere, lagere diesel niet!
  • eriktv
    eriktv waardeerde 1983jeroen's bericht in het onderwerp 1983jeroen's Peugeot 508 met Leuk Leuk.
    Zoals de meesten hier ondertussen wel weten heb ik na 2 Octavia's (2017 en 2019) de stap gemaakt naar Peugeot. Beide Octavia's waren op...
  • sitechris
    sitechris reageerde op het onderwerp 1983jeroen's Peugeot 508.
    Blijf het idd een mooie auto vinden. Veel plezier ermee!
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp navigatie.
    Ik zou voor een goede upgrade gaan, zodat je weer bij de tijd bent en een Zenec kopen!
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom Renaud!
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Naudje32's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    goedenavond allen, Mijn naam is Renaud ik ben 48jr oud getrouwd en 2 kids. Ik ben nieuw op de Skoda forum, regelmatig actief op de...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Tees's bericht in het onderwerp Hallo ik heb hulp nodig met Leuk Leuk.
    Zo, dat zijn wel de schokkende verhalen zeg...is het hele blok dan nu vervangen? En kan je e.e.a. nog verhalen op de verkoper? Als dit...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde 1983jeroen's bericht in het onderwerp 1983jeroen's Peugeot 508 met Leuk Leuk.
    Zoals de meesten hier ondertussen wel weten heb ik na 2 Octavia's (2017 en 2019) de stap gemaakt naar Peugeot. Beide Octavia's waren op...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp aanschaf octavia III 5E5 1.0 tsi 115pk.
    Als je het mij vraagt volledig zinloze handeling om de 1.0 te flushen; wat verwacht je eruit te halen wat met een gewone oliewissel niet...
  • Captain Hook
    De Kluger Kuga heeft zich weer kranig gedragen. Berg op, berg af, zoevend met 150km/h over de Autobahn. 20% Schotterstraßen ook geen...
    • Kuga-2025VakTrip.jpg
  • MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde Tees's bericht in het onderwerp Mechatronic kapot 4 maanden na aankoop met Leuk Leuk.
    @MarcoO2 geeft helder weer hoe de jurisprudentie in elkaar zit. Maar in de praktijk komt het overgrote merendeel van de zaken niet voor...
Bovenaan Onderaan