Laatste bijdragen

• hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Zwabberende Michelin Primacy 5 banden.
    En, wat nog niet voorbij is gekomen, zijn je voorbanden wel goed op spanning?
  • eriktv
    eriktv waardeerde Kanerr's bericht in het onderwerp Jesko's Octavia VRS ! met Leuk Leuk.
    Just my 2 cents maatje maar.... Je verkoopt de auto vanwege 'geflagged' zijn en gaat erna terug een onder de huid precies zelfde auto...
  • sitechris
    sitechris reageerde op het onderwerp Jesko's Octavia VRS !.
    Niet helemaal mee eens @Kanerr. Er zit imo echt wel een verschilletje tussen Leon cupra en Octi RS. Sowieso qua motor en...
  • Bakkertje
    Bakkertje reageerde op het onderwerp Slechts 1 akoestisch zijraam.
    Toch bijzonder verhaal dit.. Geen idee eerlijk gezegd waar het overige geluiddempende materiaal dan zou moeten zitten .. (wielkuipen...
  • sitechris
    Verbruik van B58 valt heel erg mee. Vergelijkbaar met Leon CUPRA R (2.0 TSi), Fiesta ST (1.5 driecilinder). BMW bouwt sowieso hele...
  • Simon2604
    Simon2604 waardeerde Japanese Power's bericht in het onderwerp Japanese Power - CitiGo E iV met Leuk Leuk.
    Zo. De witte is geleverd. 9450 km op de teller. Dat is niet veel. Geen krasje en putje te bekennen. Op naar 4 mooie jaren. #blijmee
  • E
    Erik reageerde op het onderwerp Wie kent deze wielen?.
    Ja dit zijn ze! Top. Helaas zie ik de zwarte niet in 19”. Maar wat ik vooral niet zie, is hoe ik ze kan bestellen Deze prijs is een stuk...
  • eriktv
    eriktv waardeerde snellekilometervreter's bericht in het onderwerp Ik ben nieuwe hiero. met Leuk Leuk.
    Hallo lezers, Ik stel me even voor ik ben martijn en kom uit wolvega friesland. Een kleine maand geleden een skoda octavia MK3 2018 TDI...
  • sitechris
    In kosten is een BMW M140i toch niet duurder dan een Golf R? Of heb ze in Belgie andere belastingregels dat er ook naar motorinhoud...
  • eriktv
    eriktv waardeerde redriver's bericht in het onderwerp Octavia 3 1.4 TSI Benzine-injectie lek met Leuk Leuk.
    Gisteren dus auto opgehaald. Inlaatspruitstuk was erg vuil dus dat hebben ze met walnutblasting gereinigd. Motor loopt nu veel...
  • eriktv
    eriktv reageerde op het onderwerp 2.0 TDI CFGB motor valt uit.
    Bedoel je dat er vocht bij de bekabeling naar de afvoerpomp zou zijn gekomen @Arjan1985 ? De auto stond al een dag en twee nachten in de...
  • eriktv
    eriktv waardeerde hemi24's bericht in het onderwerp 2.0 TDI CFGB motor valt uit met Leuk Leuk.
    Uhh, nope... Superbs werden ergens anders in elkaar geschroefd : Škoda Auto Kvasiny :cheers:
  • eriktv
    eriktv waardeerde Cordoba's bericht in het onderwerp 2.0 TDI CFGB motor valt uit met Leuk Leuk.
    Als motor kort voor openen van de deur heeft gelopen hoor je de brandstofpomp ook vaak niet of maar heel kort omdat er nog druk op het...
  • amukar
    amukar waardeerde EdK's bericht in het onderwerp Geen DAB+?? met Leuk Leuk.
    Tsja in holland zeggen we dat geduld een schone zaak is ....... De mensheid is heden ten dagen steeds ongeduldiger .... :koffie:
  • hemi24
    hemi24 waardeerde EdK's bericht in het onderwerp Zwabberende Michelin Primacy 5 banden met Leuk Leuk.
    En wat geeft de fabrikant van de banden op ? Kun je vaak terug vinden op hun website Want een stikker bij de as kan door een ieder...
Bovenaan Onderaan