Laatste bijdragen

• C
    CDO waardeerde Martin-Octavia's bericht in het onderwerp Nieuw lid even voorstellen met Leuk Leuk.
    Goedemorgen allemaal. Mijn naam is Martin en ben in het bezit van mijn tweede Skoda. Dit keer een Octavia VRS iv uit 2022. Lees graag...
  • C
    CDO waardeerde SimondeDanser's bericht in het onderwerp Simon’s Skoda met Leuk Leuk.
    Altijd prettig om te kunnen aansluiten bij een forum en elkaar van dienst te kunnen zijn. Mijn naam is Simon en heb in mijn bestaan 19...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde EdK's bericht in het onderwerp Banden met Leuk Leuk.
    Nou met het nieuwe rijden haal je net de 3e .... :pieker:
  • sitechris
    sitechris heeft het onderwerp Mini John Cooper Works Cabrio geplaatst in Rijimpressies.
    Eigenlijk verdient deze Mini John Cooper Works Cabrio bij voorbaat al een dikke pluim. Mini is nog één van de weinige merken die een...
  • MarcoO2
    MarcoO2 reageerde op het onderwerp Jesko's Octavia VRS !.
    Met een dikke knipoog: het lijkt je scheiding wel :giggle::D
  • ronald de wit
    Hallo Sködarijders, Ik heb na 10 jaar Yeti 1.4 DSG Edition de overstap gemaakt naar een Karoq 1.5 DSG Sportline okt 2023, dit na lang...
  • MarcoO2
    Shit balen man.... kost weer een bak geld en je bent ene gave wagen kwijt. Tuning in Belgie is echt niet leuk...
  • amukar
    amukar waardeerde theolinda's bericht in het onderwerp Even voorstellen. met Leuk Leuk.
    Hallo, Wij zijn Theo en Linda en hebben 20 maart onze nieuwe Skoda Elroq business 85 antraciet grijs opgehaald bij de dealer in...
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Airco laten vullen of niet?.
    @Theo faab3 Niet 'bijvullen', maar leeghalen en compleet opnieuw vullen. Dan pas weet je of er wel/niet voldoende koelmiddel in zat. Ik...
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Jesko's Octavia VRS !.
    Dat vroeg ik me ook al af. Als je nou over een verkeersdrempel rijdt, is er dan wel voldoende speelruimte tussen je band en de wielkasten?
  • Bakkertje
    Bakkertje waardeerde hemi24's bericht in het onderwerp Banden met Leuk Leuk.
    Ik snap het wel: in plaats van winterbanden rijden steeds meer op all seasons gedurende de winterperiode. En laten we eerlijk zijn, wat...
  • MarcoO2
    Zo, dat ziet er dik uit Jeffrey! Kan me voorstellen dat je die kilos’ ook wel voelt ja. En fraaie foto’s weer!
  • Ad928
    Zojuist de regen getrotseerd met de Skoda parapluie om te zien of die optie mogelijkheden biedt. Ik zie daar bij volume instellingen...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Banden.
    Kom je weer niet verder dan de 2e versnelling…
  • hemi24
    hemi24 waardeerde EdK's bericht in het onderwerp Banden met Leuk Leuk.
    Ja duhhh met al die onnodig links rijders daar......... Je mag blij zijn als je de 110 haalt daar overdag....... :banghead: :banghead:
Bovenaan Onderaan