Laatste bijdragen

• Pendragon
    Pendragon reageerde op het onderwerp kenteken plaat rammelt.
    Bedankt voor de tip, deze ook besteld omdat de originele houder rammelde omdat na de xpel er geen nieuwe foam pad geplaatst is. Deze...
    • 1000030837.jpg
    • 1000030838.jpg
    • 1000030839.jpg
    • 1000030840.jpg
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Waarschuwing camera.
    Car2X heet dat binnen Volkswagen, maar daar krijg je in NL maar zelden meldingen van… Wel gemerkt dat het bijvoorbeeld in Oostenrijk...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Rallye's bericht in het onderwerp Waarschuwing camera met Leuk Leuk.
    Zie https://support.skoda.nl/artikel/skoda-connect-traffication Hij meldt het dus als een andere VAG (niet alleen Skoda hoop ik) auto...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde MoMuller's bericht in het onderwerp Octavia 2 verkopen? En dan... met Leuk Leuk.
    Sinds vandaag trotse eigenaar van eerder genoemde O3. Rijd toch echt wel veel beter dan mijn oude bakkie. Super blij. Nu nog beetje...
  • eriktv
    eriktv waardeerde Disaster-Master's bericht in het onderwerp Banden met Leuk Leuk.
    Michelin heeft sinds kort een nieuwe all season band in het programna; de CrossClimate 3 Sport. Komt goed uit de test ook volgens...
  • eriktv
    eriktv waardeerde MoMuller's bericht in het onderwerp Octavia 2 verkopen? En dan... met Leuk Leuk.
    Sinds vandaag trotse eigenaar van eerder genoemde O3. Rijd toch echt wel veel beter dan mijn oude bakkie. Super blij. Nu nog beetje...
  • eriktv
    eriktv waardeerde EdK's bericht in het onderwerp Paraplu onder bijrijdersstoel met Haha Haha.
    Had er één in de Fabia 3 ook onder de stoel en nu met de Fab 4 zit hij in de deur En tsja omdat ik nogal vrij breed ben door al dat...
  • eriktv
    eriktv waardeerde SteGo's bericht in het onderwerp SteGo's Toyota Yaris Hybrid Team D. met Leuk Leuk.
    Deze bijdrage is wellicht wat nerdy ... sorry, maar mijn nieuwsgierigheid gaat soms wat ver. :D Behalve wat research naar welk vet te...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Rallye's bericht in het onderwerp Remote airconditioning met Leuk Leuk.
    Hij zegt “climate control”, niet “ventilatie”.
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Tman0961's bericht in het onderwerp Remote airconditioning met Leuk Leuk.
    Ik heb een iPhone, bij mij krijg ik dan de optie om de app te verwijderen :pardon:
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Bakkertje's bericht in het onderwerp Remote airconditioning met Leuk Leuk.
    @WiWaaz die kendie ik nog niet, thanks! Ik kom dan (bij mij) direct in het tweede schermpje uit de screenshots hierboven
  • hemi24
    hemi24 waardeerde WiWaaz's bericht in het onderwerp Remote airconditioning met Leuk Leuk.
    Houd je vinger eens op de app, zonder de app te openen? Dan opent er een snelmenu. Staat daar (als derde) Geen 'start airco'?
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Waarschuwing camera.
    Traffication is toch gewoon een beetje uitgebreide online verkeersinfo die je daarna waarschuwt als je tegen het verkeer in gaat rijden...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde rembem69's bericht in het onderwerp Waarschuwing camera met Leuk Leuk.
    Nu ik dit allemaal zo lees begin ik te twijfelen. Ik zal vanavond nog eens in het menu kijken, want ik meen me te herinneren dat je het...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp trekhaak achteraf monteren.
    Dit is ook achteraf gewoon mogelijk @j.veen ! Dus of je hebt een verkeerde kabelset óf je hebt een verkeerde installateur gehad…
Bovenaan Onderaan