Laatste bijdragen

• Bakkertje
    Bakkertje waardeerde locker14's bericht in het onderwerp Paraplu onder bijrijdersstoel met Haha Haha.
    Dank allemaal voor het meedenken, ik ga even zoeken op de genoemde onderdeelnummers. En ik moet dus niet verwachten dat het hele gezin...
  • Bakkertje
    Bakkertje reageerde op het onderwerp Remote airconditioning.
    @Tman0961 ik heb het wel, maar ik heb een VW Passat GTE uit 2015 (op hoofdlijnen hetzelfde als jouw Superb) Dit is wat ik in de VW app...
    • 1751608241594.png
    • 1751608315059.png
  • MarcoO2
    MarcoO2 heeft het onderwerp Skoda onder bakwagen geplaatst in Skoda nieuws.
    Hopelijk niemand van hier? Sowieso fijn dat er geen gewonden zijn gevallen. Als die bakwagen zwaar beladen was geweest, had het er...
    • 1751607438567.jpeg
    • 1751607494244.jpeg
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Puntjes Elroq.
    Zal waarschijnlijk ook led verlichting zijn, dus in hoeverre je daar iets fout kunt aansluiten… Zal eerder een kabel zijn die in de...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Interieurfilter Scala.
    Datzelfde geldt voor ruitenwissers, bougies, luchtfilter en nog een hele hoop andere zaken. Aangezien de algemene kosten en indirecte...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Bluetooth werkt niet meer.
    Jouw wagen heeft geen zichtbare microfoon?
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Disaster-Master's bericht in het onderwerp Bandenspanning op dashboard? met Leuk Leuk.
    Ik weet niet meer waar ik dat een keer heb gelezen, of dat nou hier op SK was of juist op het MF.. Maar: zo'n extern ding wat je aan de...
  • hemi24
    Is er iets naderhand gemonteerd dan? Een trekhaak bijvoorbeeld?
  • Cordoba
    Cordoba waardeerde OmiNonet's bericht in het onderwerp Diverse storing met Leuk Leuk.
    Even een Update! Auto is gemaakt; zaten diverse storingen in het instrumentenpaneel. Deze is opgestuurd/gemaakt. Schijnt bekende error...
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Jesko's Octavia VRS !.
    op een auto krikken eronder gaat haat handen vuil een motorswap heeft gedaan ? Ik denk dat ik de popcorn er ff bij pak. Dit verhaal...
  • hemi24
    Kun je vragen, maar Appie was blijkbaar een ééndagsvlieg: nieuw lid en 1 bericht....
  • hemi24
    Zou je wel verwachten, maar je weet het niet of iemand dit daadwerkelijk opvalt... Mooie aanleiding om even op het sleuteltje te...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde JJ te G's bericht in het onderwerp Puntjes Elroq met Leuk Leuk.
    Dan zou hij een geluid maken bij het uitstappen van de auto, toch?
  • hemi24
    NIet toevallig de richtingaanwijzer aangetikt bij het uitstappen, zodat nu je parkeerlicht rechts aan staat?
  • hemi24
    Omschrijf het probleem eens goed want ik lees twee dingen: 1 Remlichten die blijven branden, wat logisch is als je stilstaat (met...
Bovenaan Onderaan