Laatste bijdragen

• hemi24
    hemi24 waardeerde Disaster-Master's bericht in het onderwerp Bandenspanning op dashboard? met Leuk Leuk.
    Ik weet niet meer waar ik dat een keer heb gelezen, of dat nou hier op SK was of juist op het MF.. Maar: zo'n extern ding wat je aan de...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Puntjes Elroq.
    Is er iets naderhand gemonteerd dan? Een trekhaak bijvoorbeeld?
  • Cordoba
    Cordoba waardeerde OmiNonet's bericht in het onderwerp Diverse storing met Leuk Leuk.
    Even een Update! Auto is gemaakt; zaten diverse storingen in het instrumentenpaneel. Deze is opgestuurd/gemaakt. Schijnt bekende error...
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Jesko's Octavia VRS !.
    op een auto krikken eronder gaat haat handen vuil een motorswap heeft gedaan ? Ik denk dat ik de popcorn er ff bij pak. Dit verhaal...
  • hemi24
    Kun je vragen, maar Appie was blijkbaar een ééndagsvlieg: nieuw lid en 1 bericht....
  • hemi24
    Zou je wel verwachten, maar je weet het niet of iemand dit daadwerkelijk opvalt... Mooie aanleiding om even op het sleuteltje te...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde JJ te G's bericht in het onderwerp Puntjes Elroq met Leuk Leuk.
    Dan zou hij een geluid maken bij het uitstappen van de auto, toch?
  • hemi24
    NIet toevallig de richtingaanwijzer aangetikt bij het uitstappen, zodat nu je parkeerlicht rechts aan staat?
  • hemi24
    Omschrijf het probleem eens goed want ik lees twee dingen: 1 Remlichten die blijven branden, wat logisch is als je stilstaat (met...
  • hemi24
    AutoHold uitzetten?
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp 'Brein'van DSG kapot.
    Koppeling vervangen zou bij deze bak en kilometerstand… Mechatronica komt wel eens vaker voor, helaas. Zou me even goed laten...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde PizzaPieter's bericht in het onderwerp Bluetooth werkt niet meer met Leuk Leuk.
    Je hebt m er toch ook áán / ín gekregen?
  • hemi24
    Bij aankoop een accu van 74 kWh en nu 69,44 kWh. Wat is nu normaal? De dealer verkoopt je bruto 82 en netto 77 kWh. Wat is de praktijk?
  • eriktv
    eriktv waardeerde hemi24's bericht in het onderwerp De Scala van HeMi24 met Verdrietig Verdrietig.
    Recentelijk de auto voor de APK gehad. Dacht even lekker makkelijk bij de algemene garage (James) direct om de hoek bij het werk; wel zo...
  • eriktv
    eriktv waardeerde HarmFeenstra's bericht in het onderwerp Achtervering Octavia 2 Combi 2010 met Leuk Leuk.
    Bedankt allemaal. Eibach set met nieuwe schokbrekers. Rijd super, ziet er mooi uit en een stuk steviger. Wel een hel met vervangen. Er...
Bovenaan Onderaan