Laatste bijdragen

• Spector
    Spector waardeerde Lexieflex's bericht in het onderwerp Lexie's vRS 245 steel grey met Leuk Leuk.
    Vanuit de Meet & Greet plaats ik maar een eigen topic hier. Het stelt niet zo heel veel voor, maar wellicht toch wel leuk om te zien...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde PizzaPieter's bericht in het onderwerp Diverse 'vreemde' problemen met Leuk Leuk.
    Keuze of er een andere auto komt voor je werkverkeer is aan de directie. Keuze of jij er nog mee gaat rijden (zowel zakelijk als prive)...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Bluetooth werkt niet meer.
    Dat zegt nog niks, in die jaren waren er verschillende typen carkit modules… Boekje van de wagen of boekje van de Columbus? Ik denk...
  • btracing
    btracing waardeerde eriktv's bericht in het onderwerp Even voorstellen: btracing met Leuk Leuk.
    Wat leuk! Wij zijn destijds van twee O1’s naar één S2 gegaan. Leuke als je van twee naar één auto gaat is dat je een stuk meer te...
  • Antera
    Antera reageerde op het onderwerp Bluetooth werkt niet meer.
    Telefoon module zit onder je bijrijdersstoel. Die kan goed defect geraakt zijn.
  • Antera
    Antera reageerde op het onderwerp Diverse 'vreemde' problemen.
    Eindconclusie is wel duidelijk. We horen graag hoe het verder afgelopen is. Daarnaast 200.000km zegt dat dit een eigen auto van het...
  • Antera
    Antera waardeerde Tees's bericht in het onderwerp Diverse 'vreemde' problemen met Leuk Leuk.
    Poe hee, wat een verhaal dit. Ik zou eerlijk gezegd de wagen direct voor de deur van je werkgever neerzetten en er geen meter meer mee...
  • Bakkertje
    Bakkertje reageerde op het onderwerp Remote airconditioning.
    Heb je een hybride of benzine/diesel uitvoering? Het zou me namelijk niet verbazen als de niet-hybrides alleen kunnen ventileren en dat...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Bluetooth werkt niet meer.
    Dan heeft je headunit (Columbus) geen connectie meer met de carkit… Origineel, Fiscon of Mobridge, wat zit erin?
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Captain Hook's bericht in het onderwerp Ervaringen met klimaatregeling? met Leuk Leuk.
    (vul)Niveau controleren van je gesloten airco systeem kan eigenlijk niet. Het enige wat wel kan is leeghalen, wegen hoeveel gram...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde PizzaPieter's bericht in het onderwerp De Scala van HeMi24 met Leuk Leuk.
    Kansloos, zéker als je er specifiek om vraagt. Heb dat momenteel met mn fiets. Er zit een cloink in het stuur. Gemeld bij beurtje...
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Ervaringen met klimaatregeling?.
    (vul)Niveau controleren van je gesloten airco systeem kan eigenlijk niet. Het enige wat wel kan is leeghalen, wegen hoeveel gram...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Ervaringen met klimaatregeling?.
    Denk dat ze even kort de uitstroom temperatuur bij de roosters meten en even kort onder de motorkap kijken; veel meer zal de gratis...
  • hemi24
    @Anthro : misschien even contact zoeken met Rainesh, grote kans dat één en ander met een update op te lossen is!
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Hoi, ik ben Joreus.
    Profiel leek aardig grof, maar all-seasons is natuurlijk ook een optie. Dat laatste is trouwens vrij eenvoudig aan te passen!
Bovenaan Onderaan