Laatste bijdragen

• hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Melding inspek.
    Weet ik @EdK , had ook al de rapporteer-knop gedrukt, maar door de hitte zijn de mods wat minder vlot…
  • hemi24
    hemi24 waardeerde EdK's bericht in het onderwerp Melding inspek met Leuk Leuk.
    Een Fabia 4 is er niet in een Combi uitvoering Dus is het een combi dan staat dit in verkeerde topic
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Even voorstellen: Lemonjr.
    Welkom dan maar, Lemonjr!
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Lemonjr's bericht in het onderwerp Even voorstellen: Lemonjr met Leuk Leuk.
    Op verzoek van EdK stel ik mijzelf even voor: ik ben een echtgenoot en vader van 50 jaar. Mijn kinderen waren in 2020 zes maanden en 2,5...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde EdwardP's bericht in het onderwerp VAG airbags ook onveilig? met Wow Wow.
    Ja, moet gewoon kunnen. Maar ja, is ook de garage die al 4 weken wist dat ik de versnellingsbakolie wilde laten vervangen en er bij de...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp VAG airbags ook onveilig?.
    Dus ze kunnen gewoon rechtstreeks in de systemen, net als elke andere Skoda dealer…
  • MarcoO2
    MarcoO2 reageerde op het onderwerp VAG airbags ook onveilig?.
    Tsja... veel mensen weten het nu, niet 8=10 jaar geleden. Plus dat het met het verstrijken van de tijd een groter risico wordt.
  • hemi24
    8 tot 10 jaar mee rondgereden en nu is het plotseling een issue…
  • hemi24
    hemi24 waardeerde SportLine038's bericht in het onderwerp Kodiaq-2 Problemen, storingen enz. met Leuk Leuk.
    Project luidere claxon afgerond, mijn auto was niet voorbereid voor een tweede toon en heb bij de garage een tweede claxon (5c0951223c)...
  • Space_NL
    Space_NL reageerde op het onderwerp VAG airbags ook onveilig?.
    Websitw verwijst naar de dealer De dealer verwijst naar PON. Skoda verwijst naar de RDW. RDW naar ILT (lees ik hierboven) Mis ik er nog?
  • hemi24
    Misschien moet je jouw Skoda garage dan even duidelijk vragen om in het systeem te zoeken aan de hand van het VIN-nummer van jouw wagen...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Melding inspek.
    Wanneer is je auto voor het laatst binnengeweest voor onderhoud…? Van welk bouwjaar is je Fabia Combi?
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Slechts 1 akoestisch zijraam.
    Komt waarschijnlijk omdat de Passat en de S4 vrijwel identieke auto’s zijn en van dezelfde productielijn rollen…
  • hemi24
    Ik zou gewoon bij Skoda vragen?!? En dan niet bij die zogenaamde klantenservice, want enige wat men daar weet is dat ze je moeten...
  • MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde hemi24's bericht in het onderwerp VAG airbags ook onveilig? met Haha Haha.
    Heb jij die terugroepactie al uit laten voeren voor het vervangen van die houten wielen…? Of bedoelde je (week 10 van) 2013 ;-)
Bovenaan Onderaan