HalloMeet 2021

JeSko

Forumguru
Geslaagde dag, eerst nog goed weer gehad maar rond 3 uur gingen de hemelsluizen genadeloos open, ondanks het matige weer was er een teveel aan auto's op de meeting afgekomen, Olen tot Geel centrum stonden dicht door de toestroom van getunede wagens, aanschuiven geblazen en op aanvraag van de politie mocht er uiteindelijk niemand meer binnen, dus gingen de teleurgestelden maar op de parkings van het shoppingcenter zelf staan, getuned goed en sfeer overal waar je kon kijken. Bijna uitsluitend vriendelijk sfeertje hing er, met veel sympathie en respect naar elkaar toe, enkele hebben weliswaar wat vaak geknald met hun uitslaten, maar de politie liet begaan. Achteraf gezien had mijn Superb er niet mis gestaan, volgend jaar ben ik zowiezo op post met Bílý. Wij hebben er alvast een hobby bij, als gezinnetje meetings afstruinen, topdag!

Enkele sfeerfoto's van de mooiste auto's, fotograaf: ike, camera: Samsung S10+ ;)

Enjoy!
 

Cordoba

Forumguru
Die rode Abarth 500 is door de wrap minder herkenbaar als Abarth, en die DKW is de enige auto die echt heel bijzonder is. (De rest is vooral veel opsmuk, waar je over de smaak kunt twisten).

img-20211031-wa0038-jpg.92731
 

Bakboord1

Forumguru
Welke velgen liggen er onder die zwarte SuperB combi die twee keer voorbij komt.
Mooie velgen maar ik vermoed reteduur.
Vrees dat mevrouw Bakboord1 geen approval geeft voor dit als alternatief voor onze 18 inch Tritons.
 

JeSko

Forumguru
@Bakboord1

Dat zijn Veemann velgen, type VFS-23, nieuwprijs 1100€. Dus met goede banden, naafkappen, de juiste wielbouten, zit je al gauw richting 1600-2000 euro.
 

JeSko

Forumguru
Inderdaad heeeeeeel veel airride, nochtans compleet illegaal in België, maar een static auto valt ook nog zelden in de prijzen, Air kan lager en die stelen dus meer de show.
 

JeSko

Forumguru
Die wraps vind ik mooi op zich, maar zo'n drukke wrap ( neem aan dat je die twee VW's bedoeld ) neemt veel van de lijnen weg bij zo'n auto, het draait dan meer om de art zelf dan om de mooie carrosserie lijnen zelf, onze Cactus heeft ook een drukke wrap, maar je ziet nog wat het is. Airride is alom tegenwoordig inderdaad, static is tanende :(

Is de scène atm zo anders in NL dan?
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Er zijn er veel meer met drukke wraps, ook een Audi die blijkbaar de restanten van de wrap op de Cactus heeft gekregen. ;) Een drukke wrap vind ik niet persé een probleem, maar zie nogal wat auto's waar alles uit de kast is getrokken om maar aandacht te krijgen, waarbij vooraf blijkbaar niet is nagedacht wat men nu precies neer wil zetten, maar waar de enige drijfveer het opvallen lijkt te zijn.
 

leon-cupra

Forumguru
Cleaned van een jaar of 10 geleden is nog steeds de mooiste tuningstyle. :jaja:

best nog altijd wel gek hoeveel kapitaal daar telkens staat. Als je ziet hoeveel de wagen kost en voor hoeveel er aan wordt veranderd. Serieuze bedragen.

mooie foto’s, paar mooie creatie en je hebt inspiratie kunnen opdoen voor binnen een paar jaar (die S3 :D).
 

Bakboord1

Forumguru
@Bakboord1

Dat zijn Veemann velgen, type VFS-23, nieuwprijs 1100€. Dus met goede banden, naafkappen, de juiste wielbouten, zit je al gauw richting 1600-2000 euro.

Dat valt me dan nog echt alles mee. Vind ze echt heel mooi. Vrees alleen dat ze onder een Kodiaq niet zo mooi zullen staan.
Je antwoord heeft me wel weer meer dan een uur velgen zoeken opgeleverd omdat ik via die velg op een interessante website kwam. Plus de overtuiging dat ik mijn 18 inch Tritons beter via mp kan verkopen en dat geld gebruik als basis voor een setje 19 inch omdat mijn huidige banden toch al richting 3mm gaan. En daarnaast wil ik naar all season ivm de wintersport.
 
Bovenaan Onderaan