Ervaringen BPP tuning.nl gevraagd

JeSko

Forumguru
Goedenavond Heren,

Was op zoek naar een Maxton design front splitter, meestal moet zoiets van de UK komen, maar vond nu ook net degene terug die ik hebben moet op een site met NL domeinnaam, op facebook hebben ze amper recensies, matige dan nog, op Google vind ik er niets van terug qua ervaringen. Heeft iemand hier ervaring met deze website? Het ziet er legit uit, maar twijfel nog vooraleer ik eventueel de trekker overhaal, gaat toch om wat geld natuurlijk.

Ik hoor het graag,

Grts, Jesko.
 

JeSko

Forumguru
Klopt daar had ik hem ook al gezien, kan er echter geen levertermijnen bekijken alvorens te bestellen :pieker:
 

JeSko

Forumguru
Zou er wel mooi op staan :)

s2f-frdif-mxt.jpg

Csr heeft ook wat voor de S2, maar deze vind ik persoonlijk minder geslaagd, zowiezo is het aftermarket aanbod voor de S2 bijzonder klein, de S3 word beter voorzien.

FA252_frontal.jpg
 

Jee13

Forumguru
Klopt daar had ik hem ook al gezien, kan er echter geen levertermijnen bekijken alvorens te bestellen :pieker:

Jouw item staat op: on stock
Mijn onderlip heb ik daar vorige week ook besteld wegens een klein kusje dat de vrouw met de lip had gegeven, stond ook op on stock en was binnen 1 week binnen
 

s-line

Forumguru
Klopt ik had mijn originele onderlip van mijn superb daar ook besteld en was ook binnen een week in huis. Ik zou persoonlijk niet voor zo een dikke aftermarket spoiler gaan
 

JeSko

Forumguru
Past waarschijnlijk niet echt bij een Superb bedoel je @s-line ? Het oogt sportief en dik maar het is misschien wat zielig op een 1.6 tdi. Twijfel zelf ook nog, die eerste valt mee, de tweede gaat het zowiezo niet worden.
 

s-line

Forumguru
Ik zou gewoon voor het originele subtiele lipje gaan. Maar ik weet niet of die ook leverbaar is voor een facelift s2
 

JeSko

Forumguru
Ja die vind ik inderdaad nergens terug @s-line , voor de pré facelift vind ik hem wel terug, maar de nieuwe heeft een geheel andere onderlip qua vorm vrees ik. Ik wil hem vooraan puur optisch wat lager hebben, om de snoet wat indrukwekkender te maken.
 
Bovenaan Onderaan