VCDS mogelijkheden

hemi24

Forumguru
hahaha, oeps...
Mijn fout, sorry..!

@Erik1977: je bent welkom hoor; heb je gelijk een excuus om in het weekend een stukje rond te toeren in de Superb. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

xplain

Forumguru
@Antera is het sinds MJ2022 nog steeds mogelijk om door verkeersbordherkenning als optie te hebben achteraf ook de lane assist en traffic jam assist vrij te schakelen via VCDS? Net zoals we deden met mijn MJ2017...
 

Antera

Donateur
@Antera is het sinds MJ2022 nog steeds mogelijk om door verkeersbordherkenning als optie te hebben achteraf ook de lane assist en traffic jam assist vrij te schakelen via VCDS? Net zoals we deden met mijn MJ2017...

Traffice jam assist niet meer wegens andere camera en TSR heb ik nog niet geprobeerd alleen lane assist. de autos die kwamen hadden namelijk meestal wel TSR maar geen Lane assist
 

Jeroen84

Nieuw lid
Goedemorgen, ik heb sinds kort een Super uit 2018 sportline. Nu wil ik graag mijn dvd laten vrijschakelen. Heeft iemand een idee of adres waar ik dat kan doen in de omgeving van Amsterdam. Hoor graag… gr Jeroen
 

Rainesh

Forumguru
@Jeroen84 Ik zit in den Haag als je het niet erg vindt om een stukje te rijden. Kunnen we ook gelijk alles erin knallen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rainesh

Forumguru
Stuur me een prive berichtje of mailtje. Mijn mail staat in mijn onderschrift.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan