Laadkabels hybride versie.

Peter@77

Nieuw lid
Heeft er hier iemand een RS hybride gekocht de laatste maanden?
Bij mij zat vorige week bij de levering 1 laadkabel bij, die voor thuis in het stopcontact.
Maar volgens een Skoda dealer in de buurt zouden er 2 laadkabels bij moeten zitten , 1 voor stopcontact en een andere voor aan een laadpaal op te laden.
 

Captain Hook

Forumguru
Maar dan heb je vast al bij de garage, waar je de auto gekocht hebt, gevraagd, "zijn jullie misschien die 2de laadkabel vergeten?" ;)
 

JeSko

Forumguru
Mailen moet je niet doen, dan beland je Mail ergens tussen de zovelen, bellen krijgt altijd prioriteit, op Mail krijg je vaak niet eens antwoord en ik mail dan ook enkel voor niet-dringende zaken.

Beller is sneller ;)
 

Captain Hook

Forumguru
Wat @hemi24 zegt:
Gewoon ff langsgaan en dan gekscherend en vriendelijk zeggen:

"Goh, ik heb vorige week deze mooie auto opgehaald, maar volgens mij is er een kabeltje vergeten bij het afleveren"
"kun je dat ff voor me nakijken? " "Nu sta ik soms voor paal bij de laadpaal, omdat ik niet het goeie kabeltje heb"
"alvast bedankt hè"


Of zoiets... :cool:
 

Alpha

Donateur
Goed om te weten! Ik had al bijna die 230V stekker zelf besteld. Zal deze vraag binnenkort ook eens droppen. In de prijslijst zie ik namelijk alleen de stekker voor publiekelijk laden.
 

Peter@77

Nieuw lid
Ahzo jij hebt dus ook maar 1 kabel meegekregen?
Jij hebt die wel voor de laadpaal maar niet voor in het stopcontact dan?
Moet je ook eens achter gaan dan.
 
Bij mijn RS stond de 230 volt laadkabel als optie in de prijslijst en de publieke laadkabel als standaard uitrusting, ik heb de 230 volt kabel als optie besteld.
 

Alpha

Donateur
Ahzo jij hebt dus ook maar 1 kabel meegekregen?
Jij hebt die wel voor de laadpaal maar niet voor in het stopcontact dan?
Moet je ook eens achter gaan dan.

Sorry Peter, ik heb de auto net pas besteld. Ben daar te onduidelijk in geweest. Ik zit wel met hetzelfde vraagstuk. Omdat de prijslijst het alleen over de publieke kabel heeft.
 

SNARFB

Senior Member
Vanaf een bepaalde procuctiedatum zit er standaard alleen nog een 'Wcd-lader' bij en zul je de 'laadpaal-kabel' erbij moeten bestellen (en betalen). Ik heb het geluk gehad dat ze er allebei bij zaten.
 
Lijkt mij een kwestie van gewoon de kabel er bij eisen….

als ze de auto anders niet verkopen gaan ze dat echt niet laten afhangen van een laadkabel er gratis bij
 
Bovenaan Onderaan