Turtle's Skoda Kodiaq White no chrome

Jpturtle

Forumguru
Niet voordat de splitter en skirts erop zitten. En jij hebt nog een Diffuser te monteren:maakmegek:

Ik ben niet zo'n regelneef maar als hij er komt zal ik zeker een dagje vrij maken in de agenda :thumbsup:
 

JeSko

Forumguru
Godver jong, dik hoor!! :rockon: zo doet ie niet onder voor de dikke premium SUV's, echt knap.

Al bezoek van de Plisie zie ik?:laugh:
 

Jpturtle

Forumguru
Superdik! Weet niet of ik de A stijlen van de auto zo ver had gewrapped maar ik snap waarom je het hebt laten doen! Nogmaals heel dik! :D

Tja smaken verschilllen. Ik vind het heel mooi uitkomen. De Eibach behandeling maakt hem zo anders en heel dik.
Ikke ben erg tevreden:tegek::tegek::tegek:
 

Jpturtle

Forumguru
Dcc helaas niet meer leverbaar. Nu alles uitvogelen hoe het werkt en hoe gebruiksinstellingen in te stellen
 

Henrik

Forumguru
Poah, in één klap één van de mooiste Kodiaq's van het forum. Ik heb ook goede ervaringen met MAAS Nieuwkoop. Prima bedrijf dat goed met je meedenkt.
Eibachs, daar ga je heel veel plezier van hebben. Ik rij daar nu twee jaar met heel veel schik mee rond.
Spacers staan echt ge-wel-dig mooi op jouw Kodiaq. Prachtige upgrades, stuk voor stuk!
 

Jpturtle

Forumguru
Dank dank :bloos:

Ben nu een jaar of 16 klant bij Maas, 4 nieuwe auto's, en zo af en toe wel wat dingetjes waar ik het niet mee eens was, een goed gesprek heeft altijd een oplossing gebracht. Maas is voor mij echt een top dealer.

De Eibach veren had ik veel eerder moeten doen! Wat een stabiliteit en minder dijnen en overhangen.
Die centen ben ik nu al weer vergeten. Wat een verschil :cheer:
 

Herre

Senior Member
Ziet er goed uit. Met 20 inch was het denk ik nog net iets knapper geweest en ik snap de opmerking over niet comfortabel echt niet. Met 20 inch had het voor mij nog welharder gekund. Zelf had ik de letter vd achterkant ook eraf gehaald, maar dat is denk ik persoonlijk.
 

eriktv

Forumguru
Mooi hoor! Hoe zou het staan als je D-stijl ook zwart zou hebben? Dat je lijn zwart-wit als het ware doortrekt. Zo maar een gedachtenspinsel hoor :pieker:
 

Jpturtle

Forumguru
Morgen komen de Lip en Skirts :tegek::yeehaa:

Snel een afspraak plannen bij de dealer voor montage.
Dan is de Beer eindelijk zoals ik in mijn hoofd had.

Nog even wachten dus.

Iemand een advies voor montage van de skirts?
Is alleen plakken voldoende of is schroeven echt noodzakelijk.
Zit eigenlijk niet te wachten op gaten in de dorpels, maar ook niet op Skirts die erbij hangen na 100km of een warme zomerdag.

Alle advies is welkom
 
Bovenaan Onderaan