Car bags reistassen

eriktv

Forumguru
Vooral fijn als je vooraf zeker weet dat het altijd gaat passen. Dat is anders toch spannend en moeilijk in te schatten, hoe goed je ook in kunt pakken. Natuurlijke neiging is om altijd het maximale mee te nemen wat past. Wij hebben met kamperen de auto altijd helemaal vol, dat was in de Sunny en O1C’s zo en nu in de S2C ook :pardon:
 

Mies75

Forumguru
Hele bijzondere redenatie, maar totaal niet vergelijkbaar. Jij moet passen en meten en tobben om alles er in te krijgen en in geval van Car Bags tassen kan je die volstouwen en vervolgens mik je die in 2 minuten in je auto en dan is alles tot hoedenplank hoogte maximaal vol. Past altijd en auto inpakken is een eitje. Geniale tassen zijn het :)

Ik heb daar een hele handige tool voor en die heet vrouw.

We zijn tot vorige vakantie met 4 personen altijd nog in het type skoda fabia/seat ibiza op pad gegaan en het paste altijd.

Nu met mijn octavia maak ik me totaal geen zorgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Spector

Forumguru
Ik zweer erbij, zijn van de OII mee verhuist naar de OIII en hebben hun geld al lang opgebracht. Door de Carbags laad ik de kofferbak niet veel hoger dan het dekje en heb ik altijd vrij zicht door de achterruit. Ben afgelopen weekend terug gekomen van 2,5 week vakantie in Oostenrijk en Italië en gebruik dan 4 van de 6 tassen (gezin van 4) in de overige ruimte gaan dan de lossen spullen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

MRNX

Forumguru
Hier ook tevreden! We pakken ze net iets te breed in blijkbaar, waardoor de onderste 3 niet precies passen, maar inderdaad volle bak met het schuifdek dicht en vrij zicht maar achteren.
 

CDK

Forumguru
@MRNX, als je ze te vol stampt dan moet 1 van de 3 onderste tassen inderdaad op z’n kant er tussen, dat herinner ik me nog van de Kodiaq inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: MRNX
Vandaag voor de O4 een set Car Bags besteld bij travelbags.
Alleen vandaag is er (blijkbaar) 15% korting i.v.m. 15 jarig bestaan.. gaf dat de doorslag om tóch voor deze duurdere tassen te gaan..? Nee.. maar dit wel en zodoende 100 euro korting ;)

IMG_2294.jpeg
 

Hypodermic

Actief lid
Ik ga er 2 losse tassen bijbestellen
Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag? Ik zie alleen complete sets staan. Wij hebben op vakantie altijd een koelbox achterin staan, en zouden het liefst 3 van die tassen kopen, 2 trolleys en 1 reistas.
 
Gewoon los te bestellen op de car-bags website..?
En als de maat die erbij staat niet ok is voor jou en je de op maat gemaakte wil dan kun je ze denk ik gewoon ff mailen..?
 
Bovenaan Onderaan