Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmer

Donateur
@leon-cupra BBS LM staat eigenlijk dik onder zowat elke wagen ;)
Dat is een van de 2 velgen die ik zelf ook zou steken. Enkel, een origineel setje bbs lm betaal je best wel wat geld nu, of je moet een setje replica steken.
 

leon-cupra

Forumguru
Aan een BBS LM verlies je nooit geld. Een setje dat wat werk kost kopen, zelf opwaarderen en grote kans dat je er nog wat winst op kan maken.
 

JeSko

Forumguru
Zo staat er één setje te koop in Schaarbeek, int wit dan nog ;) wel replica, dus das effe uitzoeken of het goede replica's zijn, of rommel. Maar vind ze wel knap ja, al zijn ze vooral op die witte mooi, maar die ligt lager dan mijne, denk ik.

Screenshot_20210612-155619_2dehands.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
Bij een BBS LM moet je juist het hart in een kleur zetten en de randen mooi glanzend polieren. Dan heb je pas een dikke BBS velg
 

s-line

Forumguru
Niet doen, ziet er niet uit op een superb!! Zeker als je het hart in een andere kleur maakt maak je het wiel optisch nog kleiner!
Een bbs le mans moet je dan minimaal in 20” nemen en omlaag met die auto, anders ziet het echt niet uit
 

Kanerr

Forumguru
Amen [mention]s-line [/mention]

Tweedeige velgen zijn onder een grote auto alleen mooi als ze ook groot zijn.

Ik vind de old rs6 en de segment velgen die je laat zien (1 nieuwere type van de old rs6) veel te oud voor jouw (moderne) auto.

Borbet Y erg goed en OEM kwaliteit.
 

s-line

Forumguru
Ben ik niet met je eens @Kanerr de old RS6 is van de zelfde leeftijd categorie als de Superb en kwa belijning ook redelijk het zelfde als de Superb. En heb in Duitsland er al meerdere mee gezien staat chic maar toch ook stoer. Het is ook een redelijk tijdloos wiel. Ik zou nooit die borbet eronder zetten krijg je echt spijt van. Probeer maar eens een Photoshop of op een velgconfiguratie site
 

nakharry

Forumguru
Nieuw vind ik de Borbet Y velg echt mega. Deze is nu zwart maar is in veel kleuren verkrijgbaar.
[

Mega mooie velg dit Jesko. Ik loop al maanden met het idee rond om deze onder de Karoq te nemen en de 19 inch Vega's in de schuur te leggen. Dat gepolijste glimmende aluminium is niet echt mijn ding, en 1 is er al beschadigd en ipv 1 nieuwe Vega heb ik bijna een complete set Borbets..

screenshot_20210611-202626_samsung-internet-jpg.89650
 

Kanerr

Forumguru
Ben ik niet met je eens @Kanerr de old RS6 is van de zelfde leeftijd categorie als de Superb en kwa belijning ook redelijk het zelfde als de Superb. En heb in Duitsland er al meerdere mee gezien staat chic maar toch ook stoer. Het is ook een redelijk tijdloos wiel. Ik zou nooit die borbet eronder zetten krijg je echt spijt van. Probeer maar eens een Photoshop of op een velgconfiguratie site

De eerste generatie is van 2002-2004, s2 fl is van 2012?

Het blijft een tijdloos wiel maar vind hem mooier onder een golf 4/5 of o1 staan dan een s2 of een golf 7.
 

Edwinz

Forumguru
Amen [mention]s-line [/mention]

Tweedeige velgen zijn onder een grote auto alleen mooi als ze ook groot zijn.

Ik vind de old rs6 en de segment velgen die je laat zien (1 nieuwere type van de old rs6) veel te oud voor jouw (moderne) auto.

Borbet Y erg goed en OEM kwaliteit.

Zou ook niet voor de oldrs6 gaan. Heb ze destijds ook bij de Superb gepast.. maar was m toch niet. (zijn 18 inchers dan, misschien dat 19 of 20 wel had gestaan.. op de foto vooraan de Ronal 17 inch velgen, vond de 17 inchers er toch al beter onderstaan).

20210303_080940_compress51-jpg.88002
 

JeSko

Forumguru
Denk inderdaad dat Old RS6 en gewone RS6 even door elkaar gehaald werden, het zijn deze die ik echt vet vind.

image.jpeg.jpg

Ook ene van het forum, denk met minimale verlaging Eibach ( als je de wheel gap in close up neemt ), maar wel een S3 natuurlijk. Nu denk ik wel dat op basis van enkele foto's van een S3 met Eibach gezien te hebben, dat een S3 lager gaat met alleen maar veren, zal wellicht aan het nieuwe platform liggen waar de nieuwe Superb op staat. Allen auto's van het forum.

IMG_9588 -30 mm. en +10 en +15 mm. met 19 Inch Syrius.jpg Bestand 02-04-16 19 49 43.jpeg.jpg 20160326_090313.jpg

@nakharry

Die Borbet's staan denk ik knap op een Karoq, je zou ze er eens moeten kunnen op Photoshop en ofzoiets, of via een goede velgenconfigurator halen. En inderdaad, voor nog geen 600 ben je klaar, je banden overzetten en hupakee, en veel mooier dan de originele Karoq wielen.

@s-line

BBS word het niet neen, je wilt optisch een velg die groter oogt dan ze is op een Superb, idd niet nog kleiner. De Borbet Y op de Leon is inderdaad niet knap, klopt niet die afbeelding :pieker:

@Chrisjemol

Ja dat van die 19 inch is eigenlijk datgene waar ik vanaf moet, mijne ligt maar 3 cm lager, maar een standaard S2 staat zo hoog... Dus nu lijkt het niet dat de auto echt verlaagd is, een standaard Focus ST line ligt al lager, om maar een indicatie te geven. Dat maakt dat mijn 19 inch wielen niet tot hun recht komen, het staat enkel mooi bij volle belading, het gezin plus wat bagage. Op bv Briskoda staan heel wat S2 met 18 inch en Eibach veren, en dat staat pakken knapper. Kijk maar naar deze van lid @casejunky op 18 inch en minimale 30mm verlaging van ST. Die oogt optisch veel lager dan mijn Superb.

IMG-20210611-075934409-HDR_copy_3120x1358.jpg IMG-20201130-WA0016.jpg
 

JeSko

Forumguru
Foto gevonden van RS velgen in 18 inch op een S2, en ik denk ( ben niet zeker ) dat deze ook 3cm verlaagd is. Maar kan het jammer genoeg niet achterhalen.

7f5aa1ds-960.jpg

Al vind ik deze persoonlijk nog knapper... 18 inch ook, maar ogen groter en dit is een niet verlaagde Superb gok ik.


cd7f662s-960.jpg
ff7f9c2s-960.jpg
 

ertromp

Forumguru
P1020566.JPG

Lijkt wel een beetje op de 18 inch velgen die ik onder mijn O2 had destijds. Dit waren originele S2 velgen type Luxon

Hier nog op een Skoda plaatje:

18 Zoll Luxon.jpg
 

nakharry

Forumguru
Zo ziet de Borbet Y eruit op een witte Leon……:lezen::nono:

Het is het grijs op wit wat wellicht niet smoelt..maar ik weet zeker dat op een vrijwel zwarte Karoq Sportline met Chrome Delete zwarte Y velgen van Borbet super staan...

En daarbij t zal mij mn string oxideren of wat een ander er van vindt :maakmegek:
 

Chrisjemol

Forumguru
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan