Fabia 4 aangekondigd

Cordoba

Forumguru
@Japanese Power Een echte Fabia is toch wel een combi, geen hatchback ;)

Wat die ronde luchtrooster op het dash betreft: dat kan echt niet, dan moeten de zijramen ook vervangen worden door ronde patrijspoorten.:D

Serieus, auto ziet er niet echt verkeerd uit, maar zie wel eigenaardige styling keuzes, bijvoorbeeld de vorm van de ramen in de achterportieren, aan de onderkant van het glas naar achteren toe een glooiend oplopende lijn, aan de bovenkant/achterkant van het portier een scherpe hoek die met een liniaal is getekend. Verder voor het succes van de auto zal de prijs in combinatie met de mogelijke opties/accessoires belangrijk zijn, zeker omdat de praktijk heeft geleerd dat Pon soms keuzes maakt waar veel klanten het niet mee eens zijn (denk bijv. aan het jarenlang tegenhouden van voorruitverwarming in Vag-modellen voor NL).
 

EdK

Forumguru
Lekkere kar en ook nog eens groter dan een polotje.....
Maar nog 2 jaar wachten voor de Combi uitkomt .....
Voor nederland zeker een gemiste kans, daar deze volgens mij populairder is dan wat ze nu eerst op de markt zetten....
 

Cordoba

Forumguru
Zonder meer een gemiste kans: voor de hatchback zijn er voldoende alternatieven binnen VAG (Polo, Ibiza, A1 is niet een echte concurrent), maar een station in het B-segment en geen SUV, is behoorlijk zeldzaam ondertussen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

laagvlieger

Forumguru
Zeer mooie auto! Ik ben echter meer benieuwd naar de combi. Als de hatchback al 4,11m lang is, tel er voor de combi dan nog maar een 25 cm bij. Een jaap van een auto voor een B segmenter. Kan een succesnummer worden!

Wat de mooie styling en sjieke uitstraling betreft, ik vrees wel voor het prijskaartje. Ookal geeft elk artikel over deze Fabia weer dat Skoda vast blijft houden aan hun betaalbaar, ruim en kwalitatief imago, ik geloof niet dat dit een koopje gaat worden ... Tot de Fabia 2 had je nog de ruimte en de uitrusting van een C segment auto voor de prijs van een A segment. Tijden veranderen ...
 
Laatst bewerkt:

jesse_s93

Donateur
Dat komt hij wel, maar staat voor Nederland niet op de planning. Zie ook de link naar de Autoweek website bovenstaand.
 

Kanerr

Forumguru
Hopelijk snel leverbaar. Ben er best voor in de markt en rij ook veel liever met een Fabia dan een Polo eerlijk gezegd..
 
Bovenaan Onderaan