Kamiq Vragen, Weetjes & Feitjes

Alpha

Donateur
Ik heb mij (je moet er wel van houden) de met LED verlichtte instaplijsten gepakt.

F3FC1683-119A-45D1-9145-CC9D9E1FDE0B.jpeg

Bestelnummer:
4B4F573C-4CAB-4AA9-B9E3-3E4F567AC84F.jpeg
 

WoutM

Lid
@Alpha wow die zien er gaaf uit! Ik heb ze ook gezien inderdaad, maar vond ze net te duur. @i2Paq ik kan ze in ieder geval niet vinden voor de achter portieren maar misschien heb ik niet goed gezocht.
 

Alpha

Donateur
Inderdaad geen voor achterportieren.

Deze gaan op batterijen. Ze gaan aan en blijven even branden zodra het donker genoeg is.

Dealer heeft ze gratis geïnstalleerd (tegen aanschafprijs met korting). Wel bij aflevering auto.
 

Alpha

Donateur
Ben even voor je gaan kijken:

Andorra
Albanië
België
Bulgarije
Bosnïe en Herzegovina
British Sovereign Base Areas
Cyprus
Duitsland
Denemarken
Estland
Eiland Man
Finland
Frankrijk
Faroe Eilanden
Gibraltar
Griekenland
Hongarije
Italië
Ijsland
Ierland
Kosovo
Kroatië
Letland
Litouwen
Luxemburg
Liechtenstein
Malta
Monaco
Moldavië
Montenegro
Nederland
Noorwegen
Noord-Macedonië
Oekraïne
Oostenrijk
Polen
Portugal
Rusland
Roemenië
Servië
Spanje
Svalbard
Slovenië
Slowakije
San Marino
Turkije
Tsjechië
Vaticaanstad
Verenigd Koninkrijk
Wit-Rusland
Zweden
Zwitserland

Dit kan ik selecteren met navigatiedatabase 21.1.
 

WoutM

Lid
Heeft een van de mede Kamiq rijders toevallig een hoedenplank met zo'n net eronder? Ik ben op zoek naar een artikel nummer hiervan. Volgens mij heeft die namelijk een apart artikel nummer omdat de normale hoedenplank (art. nr. 658 867 769 B) geen haakjes heeft voor een net. De dealer kon me niet verder helpen.
 

Bijlagen

  • Hoedenplank zonder net.jpeg
    Hoedenplank zonder net.jpeg
    224,4 KB · Weergaven: 61
  • Hoedenplank met net.png
    Hoedenplank met net.png
    1,3 MB · Weergaven: 61

Sprudeldude

Nieuw lid
Hey allemaal, ik heb (sinds de laatste update vermoed ik) de laatste ritten alleen maar last met de Apple Carplay(via bluetooth). Al 3 keer ben ik muziek aan het spelen en crasht heel de computer. Na een tijdje start hij terug op en gaat hij verder. Nog personen die dit probleem hebben?
 

KamBel

Nieuw lid
Hallo iedereen. Weet iemand hoe dit komt en hoe je terug kan aanpassen: bij gebruik van Waze via Android car komt de GPS kaart van het navigatiesysteem van de auto (dus niet Waze) vanzelf op het digitale instrumentenpaneel, in mijn weergave tussen de 2 tellers, in het midden. Normaal kies ik daar voor het overzicht van verbruik, gereden km enz. Nu krijg ik die GPS kaart daar niet meer weg. Iemand een idee?
 

KamBel

Nieuw lid
Hey allemaal, ik heb (sinds de laatste update vermoed ik) de laatste ritten alleen maar last met de Apple Carplay(via bluetooth). Al 3 keer ben ik muziek aan het spelen en crasht heel de computer. Na een tijdje start hij terug op en gaat hij verder. Nog personen die dit probleem hebben?

Volledig crashen niet, wel regelmatig verbinding die uitvalt met Android Car. Herstelt zich dan meestal vanzelf.
 
Hallo SKodalovers, mijn probleem was dat radio ineens enorme fluittoon maakte, kon niks doen, niet stiller of uitzetten, systeem viel uit en syarte dan terug op,was eerst 1x per dag, dan meerdere keren op een dag, naar dealer geweest en die zei dat regelsysteem kapot was, nieuwe ingestoken onder garantie, skoda is bezig met updates voor ons infotainmentsysteem,maar komen volgens dealer eind juli pas vrij. .deze update zou zijn om soortgelijke problemen op te lossen...nu heb ik van gisteren mijnauto terug,maar de app op scherm van shop is weg, weet iemand hoe je die er terug opkrijgt daar ikdatapaketten wil bestellen....
 

gymaroe

Nieuw lid
Juist nog eens nagekeken...als je op informatiescherm de toershome drukt,krijg je plusjes te zien...daarop duwen en dan staat verkeersbordherkenning erbij...maar moet je wel eerst aanvinken bij opties navigatie..verkeersborden op kaart.. vindt het raar dat je deze niet om dashboard kunt laten verschijnen...
[QUOTE

Ik heb de werking van de Home toets ook nog niet door. Is het voor jou duidelijker geworden?
 

Marcel2878

Nieuw lid
Hallo allemaal
Is er al iets bekend of je bij de kamiq ambition de android en Apple al vrij kunt schakelen ik heb de software er wel op staan maar kan het niet gebruiken en de dealer zegt dat het niet kan dus was benieuwd of hier al iemand iets weet
Hoor het graag
 

gymaroe

Nieuw lid
Bedoel je of CarPlay is te gebruiken? Ik heb een Kamiq Ambition met Amundsen. Daar werkt de Apple CarPlay (draadloos) prima.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

LeXXXXuZ

Nieuw lid
Zou iemand mij kunnen vertellen of het mogelijk is om Android Auto wireless(Android 11) te gebruiken in de Kamiq?
Of is de kabelverbinding nodig?

Alvast bedankt.
 

Okki

Donateur
als het draadloos niet werkt, dan heb je een kabel nodig denk ik.

bouwjaar¿ software versie¿
 

Okki

Donateur
ohhh, nou ...tegenwoordig is toch alles standaard draadloos naar ik heb begrepen.

en tsja, je kan je 100 keer inlezen wat het zou moeten zijn, maar je weet het pas zeker als de auto in je bezit is.

succes met w88
 

WoutM

Lid
Bij mijn Kamiq uit januari 2021 werkt Android Auto draadloos met Android 11 met het Amundsen infotaiment systeem.
 
Bovenaan Onderaan