BMW 5-serie

sitechris

Donateur
Voor de liefhebbers van de grotere sedans. De BMW 530i heb ik mogen testen. Heerlijke auto, best in class wat mij betreft.

https://driveaholic.nl/rijtest-bmw-530i-2021/

20201120_104033-768x432.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
Stiekem staat zo een 5 toch ook wel op de ‘ooit wil ik deze wel eens’-lijstje. Als sedan de mooiste van de 3, als break is de Audi een stukje mooier. Interieur vind ik persoonlijk het minste van de 3 (maar uiteraard nog wel mooi). De benz en audi zijn een stuk hedendaagser qua interieur.
 

Frup

Forumguru
Niet mijn smaak.
Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar in mijn ogen rijden hier vaak patsers en patjepeeërs in.
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
En ook veel zakenmannen/vrouwen, managers, engineers, account managers, .... :pieker:
zijn dat dan ook patsers?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Frup

ertromp

Forumguru
Mooie auto hoor
Zelf ooit in de periode 2001 - 2004 een E39 530 Touring met sublieme 6 pitter en luchtgeveerde achteras mogen rijden maar wat een top wegligging en topklasse bouwkwaliteit. Zo worden ze helaas niet meer gemaakt
 

Frup

Forumguru
En ook veel zakenmannen/vrouwen, managers, engineers, account managers, .... :pieker:
zijn dat dan ook patsers?
Nee, zo bedoel ik het inderdaad niet. Maar vaak zie je in dit soort wagens ook een type berijder dat zich alles op de weg meent te kunnen veroorloven.
 

Desperado

Forumguru
Die zou mij prima passen. Mevrouw D. niet, die heeft liever een Mercedes.
En die patsertjes enzo, die rijden voornamelijk in afgetrapte 20 jaar oude. Uitzonderingen daargelaten, maar die heb je ook bij Skoda rijders.
 

haassie

Forumguru
De 5-er...Auto die hoog op de wishlist staat naast de ander genoemde merken, wanneer de superb eruit gaat. Tweede hands dan wel... nieuw “iets” boven budget haha. Wat een bedragen Wel in boeten op ruimte maar op rijgenot 28 passen vooruit, al zijn het er geen 30.
 

JeSko

Forumguru
die rijden voornamelijk in afgetrapte 20 jaar oude.

Uitzonderingen daargelaten? Als ik zo rond me heen zie deze dagen zijn het meer en meer jonge patsers die met nagelnieuwe Beemers rondrijden, op aflossing dan wel te verstaan, dat is ook wat de wrapper waarbij ik altijd ga me wist te vertellen.
 

sitechris

Donateur
De 5-er...Auto die hoog op de wishlist staat naast de ander genoemde merken, wanneer de superb eruit gaat. Tweede hands dan wel... nieuw “iets” boven budget haha. Wat een bedragen Wel in boeten op ruimte maar op rijgenot 28 passen vooruit, al zijn het er geen 30.

Ruimte is overigens niet slecht hoor. Je zit achterin nog steeds prima. Maar Superb is natuurlijk ruimer.
 
Bovenaan Onderaan