Sierlijst grille Octavia 3 vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerarddoddema

Nieuw lid
Goedendag.

Heeft er iemand ervaring met het vervangen van een sierlijst grille van Octavia 3?

Graag met foto's of filmpje.

Met vriendelijke groet
 

Sjoerdb

Forumguru
Wat is het probleem met je huidige sierlijst? Als je een andere wil plaatsen dan zou ik die bestellen en dan kun je aan die zien waar de haakjes zitten en hoe je mogelijk de andere kunt los halen.
 

EdK

Forumguru
Pffff @s-line dit is wel erg schokkend uit jouw mond...
Viel stijl achterover en heeft zeker een kwartier geduurd voor ik weer op adem kwam.
Maar thnx voor je opmerking !

:cheers:
 

Duijzer

Donateur
Wat de sierlijst betreft, je krijgt de oude er vrijwel nooit heel uit. Dus bestel een nieuwe, probeer het (met de wetenschap dat het waarschijnlijk niet lukt) en haal hem eruit. Dan kun je de nieuwe er inklikken.
 

nakharry

Forumguru
@Peter-036

Zo OFF Topic als eerste !
En verwacht je nu echt via deze manier een antwoord ?
Allereerst heb je daar volgens mij een speciaal topic voor !
Dus ga dan daar heen met je melding !!
Of maak er een algemeen verhaal van !!

Maw zeer mod onwaardig dit bericht....:pieker:


Echt een dieptepunt dit en inderdaad totaal mod onwaardig. Geen bord voor zijn kop, maar 5 meter gewapend beton :banghead:.

Tis m waarschijnlijk ook nog niet opgevallen dat het de laatste weken een stuk ongezelliger geworden is op het Forum, tenzij dit zijn doel was uiteraard...

Ik zou mij als eigenaar van dit Forum toch maar eens langzamerhand zorgen gaan maken..

Ben benieuwd hoe lang dit blijft staan, zal wel weer Off Topic zijn maar dat was zijn eigen reactie ook, dus ja weer meten met 2 maten..
 

EdK

Forumguru
Lees het bericht dat ik plaatste nog eens goed.
Het bericht wat je plaatste hoort hier niet !!
Zoals ik al zei het is off topic
Of je meld / verwijst naar het topic waar het hoort of je stuurt de desbetreffende personen een PB.

En mij hierin citeren vind ik al geheel niet behoorlijk, wat verder hiermee je intenties zijn.
En ja, ook ik heb je tekst nogmaals gelezen....
En ik kan niet anders zeggen dat ik het nieuwe lid op een nette wijze heb geattendeerd op de meet en greet !
heb ze in verleden wel op minder nette wijze gezien waar nooit op is gemod.
Of word het te stil op het forum en zoek je nu ander werk om te doen hier.....:dankje:

En vervolgens word het topic weer verder vervuilt....
 

Jewepe

Forumguru
Hoe @Peter-036 af en toe reageert doet me denken aan een uitspraak die ik ooit optekende uit de mond van een managementconsultant: Waar regels zijn verdwijnt de aandacht (voor mensen, situaties, etc.). Een beetje zoals bij de toeslagenaffaire.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan