Kamiq Vragen, Weetjes & Feitjes

hemi24

Forumguru
Waarschijnlijk is dat gewoon de snelheidsinfo van de navigatiedata die wordt weergegeven...
De Travel assist had je moeten aanvinken bij het bestellen van de auto.
 
Juist nog eens nagekeken...als je op informatiescherm de toershome drukt,krijg je plusjes te zien...daarop duwen en dan staat verkeersbordherkenning erbij...maar moet je wel eerst aanvinken bij opties navigatie..verkeersborden op kaart.. vindt het raar dat je deze niet om dashboard kunt laten verschijnen...
[QUOTE
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Skodalovers, heb een probleem...mijn Kamiq is nu 9maand oud,nog geen13000km op de teller,nu mijn zetelbekleding aan bestuurderszijde(half leder/suede black)begint aan de zijkant al te rafelen,is maar een kleine cm,maar tegen als de auto 4 jaar is gaat het een serieuze scheur zijn...nog iemand met dat probleem? Al langs dealer gegaan maar die ziet het precies niet zitten om dit in garantie te herstellen, daar ik van mening ben dat het leder daar op die plaats misschien te dun is....
 

Alpha

Donateur
Hmm mijn Kamiq is nu 13 maanden. Heb wel de sportstoelen maar kan geen defecten of tekenen van wear and tear zien.
 

Japanese Power

Donateur
Dit lijkt alsof je er regelmatig met een scherp of ruw iets langsgaat met in of uitstappen.
De bovenlaag van het leer is eraf op dat punt. Het lijkt of de kras ook nog deels naar achteren loopt over de zijkant.

Schermafbeelding 2021-02-19 om 16.11.25.png
 

Canon-Eye

Forumguru
Dat hangt natuurlijk af van de aard (materiaal) van de ceintuur. Als daar iets scherps of schurends aan zit, dan kan bij wijze van spreken één keer in- of uitstappen al fataal zijn; als het gewoon stof of glad leer is zou het niet zo mogen slijten.
 

WoutM

Lid
Ik weet niet of dit het juiste forum ervoor is, maar wilde het toch even delen voor het geval mede Kamiq rijders er ook in geïnteresseerd zouden zijn. Met de warmere temperaturen van afgelopen weekend heb ik de instaplijsten en achterbumper beschermstrip maar eens gemonteerd.

De instaplijsten, 2 stuks voor de voorportieren (V658071303A), heb ik direct bij de dealer besteld voor ongeveer
35 euro. Maar dan moet je ze wel zelf installeren.
De achterbumper bescherm strip heb ik bij superskoda.com (KAM-RBSILL-ALU) besteld voor ongeveer 40 euro.
 

Bijlagen

  • 20210219_162348.jpg
    20210219_162348.jpg
    274,6 KB · Weergaven: 83
  • 20210219_161733.jpg
    20210219_161733.jpg
    528,5 KB · Weergaven: 81
  • 20210219_160348.jpg
    20210219_160348.jpg
    900,7 KB · Weergaven: 74

Japanese Power

Donateur
Voorportieren zien er netjes uit. Zitten in m'n Kodiaq er voor en achter standaard in, nooit echt opgelet :nono:.

20210219_160348.jpg

Maar de foto van de achterklep, dat ziet er heel raar uit met die spiegeling....
Zou persoonlijk iets veel bescheideners hebben gekozen...
 

WoutM

Lid
Ja komt misschien wel door de hoek van de foto en omdat hij net gewassen is, hier valt de weerspiegeling wel erg op inderdaad.
 
Bovenaan Onderaan