Diverse kleine puntjes

Vandaag even rustig gekeken, onder de bijrijdersstoel kan ik geen BT module vinden, volgens mij past dat ook niet met de motoren van de stoelen...

helaas kwam ik er achter dat de paraplu in de deur mist, maar eens even opsnorren op internet.... een auto dient wel compleet te zijn....

Vandaag wel een “valse” melding gehad van een lekke band. Na reset bleef het ook weg....

Sommige optie zijn echt super makkelijk en leuk...

de buitentemperatuurssensor heeft zichzelf hersteld (is dat hetzelfde zelfhelende vermogen als een Citroën? :pieker:)

Vandaag wel even een scheutje olie bijgevuld, vond hem wat aan de lage kant staan. Even het verbruik in de gaten houden.

maar voor de rest niets dan lof. Wat rijd dit als een Koning....
 

Eltjo

Forumguru
Sproeierinterval kan je minder vaak instellen met VCDS. Standaard staat dat elke 4e wiswas, maar dat heb ik gewijzigd naar elke 8e wiswas. Overigens, Rain closure is ook handig om in te stellen met VCDS.

Er zit niet voor niets een Papegaai in je auto, dus geen VAG BT module. Dat was kennelijk een stuk duurder destijds.

Als je auto compleet is afgekoeld, dan mag je aannemen dat de temperatuur gelijk is aan de buitentemperatuur. Zo niet, de sensor of slecht contact in de stekkerverbinding misschien.

Een valse lekke band melding heb ik ook wel eens. Gewoon voor de zekerheid de bandenspanning rondom checken en daarna lang je knopje naast de pook indrukken zodat de auto weer weet wat "ok" is.

Mijn paraplu was heel, maar is inmiddels gesneuveld. Probeer een goedkope plu; misschien past die ook wel.
 
Laatst bewerkt:
Dank u....

nog even een vraagje.... mijn auto van de zaak (Suzuki Vitara) heeft, als de verlichting aanstaat, ook dat de voetenverlichting aanstaat. En ik vind dat er erg luxe uitzien. Is dat bij mijn S2 ook mogelijk? In Maxidot heb ik het aanstaan. Maar heb het idee dat dat enkel is als je de deuren opent zeg maar.
Iemand enig idee?
 

eriktv

Forumguru
Bij mij brandt het altijd als het donker is, zowel voor als achter. Je kunt wel instellen hoe fel het moet branden, wellicht staat deze op 0 of heel laag?
 
Laatst bewerkt:

Eltjo

Forumguru
Ik heb footwell light tijdens rijden idd moeten activeren. Pas daarna verscheen volgens mij de keuzemogelijkheid in het MFD en kon ik ook de intensiteit instellen.
 
Bovenaan Onderaan