Octavia 3 vrs 245pk

de platte

Nieuw lid
Hallo , wij hebben een vrs 245 in fase 2 met een volledige 3" handmate uitlaat en fase 2 herprogramering maar zoek nog altijd een farht tussen het wisselen van de versnellingen . Enkele pops en bangs hebben we in sportmodus met de klep open . Heeft iemand hier de oplossing voor en ook met resonantiegeluiden in de wagen ? Grtjs Alain en Nele
 

Rosinfield

† In Memoriam
Weet niet van wanneer je auto is en of er een OPF filter op zit. In dat geval is het een stuk minder met het geluid en de pops & bangs. Schijnt ook software matig te kunnen geregeld, maar weet niet wat dat waard is. Wellicht anderen hier of anders even bij een tuner informeren.
 

Tuner111

Forumguru
pops & bangs zijn altijd zeer slecht voor alles wat met je turbo te maken heeft.

een DSG"Fart" ga je niet kunnen krijgen op de onze.. zit namelijk niet in de sotfware ;)
 

de platte

Nieuw lid
@Tuner111 , goedemorgen
met het eerste programma zaten wij op 334pk op de bank maar dat heb ik een beetje laten terugschroeven want normaal vertrekken met de wagen was niet meer mogelijk en te agressief in lage toeren . Mag ik vragen met welke banden je rijdt want van de originele pirellis zijn we niet tevreden in de regen .
grtjs Alain
 

Tuner111

Forumguru
@Tuner111 , goedemorgen
met het eerste programma zaten wij op 334pk op de bank maar dat heb ik een beetje laten terugschroeven want normaal vertrekken met de wagen was niet meer mogelijk en te agressief in lage toeren . Mag ik vragen met welke banden je rijdt want van de originele pirellis zijn we niet tevreden in de regen .
grtjs Alain

de enige banden die voor de rs gemaakt zijn :D

de Michelin PS4S :)
 
Bovenaan Onderaan