Wie heeft er zin in een meeting

Cordoba

Forumguru
Deze is nog heilig, ik heb al een foto gezien met de nog levende oud-presidenten en first ladies naast een doodskist waar Trump in ligt. Op de gesloten onderste helft van de kist staat een fles Glorix.

Linkje voor degenen die het toch willen zien.
 

Desperado

Forumguru
Iets met beïnvloeden? Ik denk dat dat wel doorslaat naar overal aangezien er overal wel van die sukkels wonen die ook zo dom zijn.
Gaan we weer :ot::deuk:
 
@Tuner111 Ik snap dat je graag mensen naar die meet wil hebben! Maar die meet is mij echt veel te ver! Ik woon in het Noorden van Nederland dus hoopte iets wat minder dan 3 uur sturen was! ;)
 
Begrijp ik ;) Maar dit is 3:45 als er geen files zijn. Dat is een beetje ver. Vandaar dat ik het voorstel waardeer maar ik denk dat ik je liever een keer halverwege tegenkom!
 
@Tuner111 Die heb ik nog niet gevonden! Ik vond een stukje erg zuid limburg al angstig of mijn banden heel zouden blijven ;) En praktisch elk dorpje file! Anyway beetje off topic maar ik vind gent gewoon echt te ver. Uurtje of 2 rijden en een uurtje of 2 terug heb ik geen issues mee maar dit gaat me echt te ver :)
 

leon-cupra

Forumguru
Nederlanders en oriëntatie … moeilijk blijkbaar. Op autoblog: Gent, een badplaats. Hier: Beveren-Waas dichtbij Gent … beveren-waas is net Antwerpen voorbij. Beveren-waas - Gent is nog een half uur @Boomboom280 ;)
 

Monte Deppy

Forumguru
Het wegdek in België heeft wat vooruitgang geboekt, helaas is het binnendoor nog altijd een crime.

Maar moet zeggen in beveren is het wel ok;))
 
Bovenaan Onderaan