DommelBelgium's Superb combi iV

JeSko

Forumguru
Als ik iemand zo foto's zie maken in het MIDDEN van de baan!!! Zou ik stoppen en zeggen, wauw knappe bak man!:maakmegek:

Erg mooie Sup:jaja: nu alleen nog eens langskomen bij mij, dan zaag ik die Verellen eraf, bij de mijne ook gedaan :D
 

hendrik38

Forumguru
Ik wilde het niet zeggen...maar ik zou het ook wrappen :-). Vindt zoveel chroom op een auto steeds minder mooi worden, denk ook door de trend van zwart en stoer.
 

JeSko

Forumguru
@hendrik38

Hangt ook fel van de combinatie af qua kleur, op een witte zoals de mijne valt het niet eens zo op en kan het best, een zwarte valt het op maar kan het stijlvol zijn, op een rode is het overkill.

Maar dat is allemaal mensengoesting natuurlijk :)
 

leon-cupra

Forumguru
Ik geef ook de suggestie aangezien TS zwarte velgen heeft. Moesten het geen zwarte velgen geweest zijn, had het chroom zeer mooi geweest zijn. Maar ik ben persoonlijk meer fan van 1 passend geheel. Dus niet rood-chroom-zwart. En full black zou wel prachtig staan icm velvet red :jaja:
 

DommelBelgium

Forumguru
Ondertussen een paar ritten gedaan ... nog maar 185 km ... quasi zuiver elektrisch :rockon: (want steeds minder dan 50km per rit) en bijladen doe ik op kantoor en thuis ...

  1. Héérlijk stil in de wagen ... buitenaf blijkt de wagen wel een brommend geluid te maken (owv de veiligheid?). Ik laat me vertellen dat het geluid beetje trekt op ne V8 :jaja:
  2. Héérlijk om al die rij-assistentie-systemen de wagen te laten 'overnemen' en zelf slechts in te grijpen op 't ogenblik dat ie een inschattingsfout maakt. Stressless ... me like :thumbsup:
  3. Ergernissen over de lane-assist (die ik hier soms lees) heb ik niet ... de wagen 'mort' enkel als ik bij wijze van test het stuur eens wat langer loslaat. Tijdens het rijden nog geen ongeoorloofde meldingen gekregen.
Voorlopig geen opmerkingen op/over de wagen ... me happy ...

Behalve misschien de verlichting van de kofferruimte ... die lijkt te ontbreken ! Geen lamp te vinden, noch uitneembare led-lamp; in de kofferklep zitten wel ledlampen, maar als deze open is, schijnen ze onvoldoende in de kofferruimte ...
 
Laatst bewerkt:

DommelBelgium

Forumguru
Brillenvak in dakconsole (nabij spiegel) ontbreekt ook, viel me daarnet op ... Mogelijks omdat ik panoramisch dak heb en vooraan de bediening daarvan zit ... ?

Wat me vandaag ook opviel : als de wagen gehele zelfcontrole krijgt (leest dan verkeersborden, lane assist, ACC, ... en ik alleen nog moet sturen en soms gasgeven), dan mindert ie snelheid bij bochten, rotonde, straten waar je in moet, ... hij denkt en doet dus mee ... heerlijk ... 'voorspellende snelheidsregelaar'

Bij verandering in maximum toegelaten snelheid, past ie dus automatische de snelheid aan ... héél fijn. Bij 't uitrijden van de bebouwde kom (50 kmpu naar 70 kmpu), wijzigt ie dus ingestelde snelheid van 50 naar 70 en begint ie zowaar vanzelf te versnellen ... waarbij dat soms al gebeurt voordat de bebouwde kom helemaal gedaan is ... en dan komt ie héél verwijtend melden dat ik sneller rijd dan de toegestane 50 ... alsof dat mijn schuld is ... terwijl ie zelf beslist heeft om al te beginnen versnellen ... :pardon:
 

JeSko

Forumguru
Als ik dat zo allemaal lees moet je zelf niet veel meer rijden...:pieker:
Had je net zo goed een Chauffeur bij de Sup besteld, lekker uitgestrekt achteraan is nog net wat beter, de Sup heeft er het formaat voor ;)
 
Bovenaan Onderaan