Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.....

s-line

Forumguru
In onze oude 3008 zat het inderdaad ook standaard weg gewerkt in het dashboardkastje wel een leuke gaget maar ik heb het nooit gebruikt. Ik hou niet zo van de geur dingen in een auto
 

Tuulster

Forumguru
Klopt @s-line ik ben er op zich ook niet van, maar ik vind het wel een leuke gadget. :arghh:

Ach, ik probeer het een keer uit.
Navulling kost me niet de kop. Is het niks is het einde experiment en anders word ik wellicht vaste klant bij de navullingboer :D
 

Tuulster

Forumguru
@Antera Mark, was de stelregel voor de maximale breedte van een spacer niet;
  • Zet een lat tegen de wielkast en een meetlat tegen de bandrand naar de lat
  • Deze afstand min 1 cm is de maximale breedte van de spacer

Heb ik deze regel van jou juist onthouden?? :pieker:
 

Antera

Donateur
Helemaal juist maar 5 a 7 mm kan ook goed mits je standaard gebogen randen hebt en niet de half omgeslagen randen zoals ik achter wel eens bij Audi zie.
 

Tuulster

Forumguru
Next mod! :jaja:

Ik parkeer de spacertjes even, ik erger me momenteel niet aan de stand van de wielen. Het gaat uiteindelijk maar om 0,5cm voor en 1,0 cm achter dat er op moet. Komt wel een keertje.

Waar ik me wel aan "erger" is het hoogglans zwart in het interieur.
Dit ga ik dus laten wrappen!
Ik ga voor een steel brushed effect alleen ben ik er nog niet uit welke.......

De lichte variant
images.jpeg-2.jpg

De donkere variant
41hZYhBUgqL._AC_.jpg
 

Tuulster

Forumguru
Fff een paar foto's van het interieur.

Ik twijfel welk effect (donker of licht) het best gaat passen bij de witte interieurdelen en het aluminium rondom de versnellingspook en op het stuur....

Iemand die mee wil denken of wellicht nog een alternatieve tip heeft???

20200826_184707.jpg

20200826_184825.jpg

20200826_184811.jpg
 

JeSko

Forumguru
Niet dat ik weet......:lezen:

Mercedes heeft het ook, bij mijn kameraad staat het zelfs op factuur onderhoud; bijvullen luchtverfrisser ..€. PSA en Benz, zit je toch in een select groepje ;)

Ik zou de lichte nemen, het is daar beneden al donker zat, dat lichter gaat een mooie overgang geven tussen je wit vanboven en het donker beneden. Denk ik.
 

leon-cupra

Forumguru
Donkere variant. De lichte variant gaat bij net de kleur zijn van de alu die er al in zit. Dan is het een beetje "net niet". Met de donkere variant heb je een contrast.
Ofwel de alu onderdelen mee wrappen in de nieuwe kleur. Dan maakt de kleur nog weinig uit.
 

Tuulster

Forumguru
Ik neig inderdaad naar donker. Brushed black steel of titanium (antraciet).
Twijfel wel of een meer Aluminium tint het interieur niet frisser maakt....

Volgens de Wrapper (mooi woord) is donker het mooist.....
 

JeSko

Forumguru
Donker is de hype nu e, alles moet zwart zwarter zwartst, iets anders telt niet meer. Maar wat je ook doet het gaat zowiezo mooi staan in dat toffe DS interieur, Design doen ze toch goed he onze Franse vrienden :jaja:
 
Bovenaan Onderaan