Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.....

EdK

Forumguru
Tuulster je doet het nu echt verkeerd !!
Zou toch echt die 3 om een donatie dekkend aan het bedrag vragen !!
Ze zijn zo begaan met je wagen dat dat moet volgens mij een probleem opleveren.... :pardon:
 

Okki

Donateur
Tsja....en Moederdag is ook al geweest, dus je kan ze niet aan mevr. Tuulster kado geven. En Sinterklaas duurt nog even....
 

s-line

Forumguru
;)Echt netjes zo @Tuulster
Als je verlaagd moet je het ook goed doen en niet half bakken, daar krijg je toch altijd spijt van achteraf. Daarom gaat eigenlijk mijn voorkeur eigenlijk naar een schroefset dan kan je hem helemaal mooi afstellen naar je eigen wens. En zoveel meer hoeft een schroefset niet eens te kosten als je een beetje goed rond speurt. Maar zo als jou DS3 er nu bij staat is mooi hoor!(al had hij van mij nog wel 1cm meer mogen hebben..;)
Rijd ook vast een heel stuk strakker nu..:jaja::thumbsup:
 
Laatst bewerkt:

Tuulster

Forumguru
Zeker weten @s-line
Sturen is een flink verschil; directer!!!!
Comfort verlies is minimaal. Ik heb zelf het gevoel dat het onderstel nu beter klopt met deze veren.

Alleen nu op termijn hier en daar nog een klein spacertje plaatsen ;)
 

Tuulster

Forumguru
Vandaag maar eens een keer een navulling besteld voor de ingebouwde luchtverfrisser. Zit er in maar eigenlijk nooit iets mee gedaan.....

Verkrijgbaar in diverse exotische geuren. Ik heb gekozen voor "Vanille Gourmande".
Ben benieuwd :D

s-l400.jpg
 

Tuulster

Forumguru
Zit keurig ingebouwd in het dashboard.
Sterkte is te reguleren met de chrome draaiknop.
Verspreiding gaat via de ventilatieroosters in het midden.

CitorenDS3Cabriolet03.jpg

389403.jpg
 

EdK

Forumguru
moet ik mij daar bij voorstellen een ingebouwde luchtverfrisser?
Dat is mooi man, der zitten reuk sensoren in de zittingen van de stoelen en als jij nou een scheet laat dan word er meteen een dosering verfrisser in luchtkanaal gespoten.

Klinkt overdreven voor ons nederlanders, maar als je een fransoos zijn scheet één keer geroken hebt begrijp je meteen waarom dat in deze franse wagens wordt ingebouwd....:deuk:
 
Bovenaan Onderaan