Uppie

leon-cupra

Forumguru
@EdK , met een vrouw meerijden is al een avontuur op zich :pardon:
En zie bericht 14 ... de gti ligt al in de prullenbak ... hij heeft een nieuw vriendje ... uppie :arghh:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Een impressie van de binnenkant. Ook in deze auto een plekje voor hondje Sammie gecreëerd.
Wat ik wel mooi vind is de dubbele bodem in de kofferbak met daaronder zowaar nog een reservewiel. Heb ik allemaal niet
1d6bb79c29e0230637cb8b48021f48aa.jpg
12a2e47e97dcf1c5509cc604f37f6ced.jpg
74286aec745288d8acdcba0743898838.jpg
 

EdK

Forumguru
Stuur zit onderste boven......:pardon:

Tsja en logisch dat je geen reserve wiel hebt, waar moeten anders al die paarden van jou gestald worden....:D
 

hemi24

Forumguru
Hé, maar dat is toch geen High Up!..?

Hoe kom ik nou aan dat idee dat het een High-uitvoering zou zijn?

:sterretjes::pieker:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Hé, maar dat is toch geen High Up!..?

Hoe kom ik nou aan dat idee dat het een High-uitvoering zou zijn?

:sterretjes::pieker:
Kan zijn hoor, dat ik dat abusievelijk heb gezegd. Maar het is een move up. We hadden wel een high up op het oog van 8 jaar oud, 20000 km minder, 3 deurs. Die had geen cc, navi en PDC. Wel elektrisch verstel- en verwarmbare spiegels en mistlampen, maar dat vind ik een stuk minder interessant
 

Cordoba

Forumguru
De juiste kleur voor deze uitvoering (of is het geen Bluemotion, kan het niet 100% goed zien op de foto).:thumbsup:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja wel bm. Wederhelft wil startstop (nog) niet permanent uit laten schakelen. Wat een ramp vind ik dat (bij een automaat).
 

EdK

Forumguru
Tsja StSt , met de handbak is het totaal geen ergenis
Valt mij zelfs op dat hij vaak niet eens inschakelt omdat er teveel verbruik is elektrisch volgens het mediascherm....
 

Rosinfield

† In Memoriam
Als je even moet wachten voor een rotonde, slaat ie af. Wordt voor mij dus weer als eerste handeling na starten die knop indrukken. Verder nog iets irritants ontdekt; wanneer je de rotonde verlaat, staat ie al in een te hoge versnelling om enigszins vaart te maken. Simpel op te lossen door even de pook naar je toe te trekken, waardoor hij terugschakelt. Deze hoeft daarvoor niet eerst in manual
 

EdK

Forumguru
Maar goed wat jij irri vind dat hoeft je vrouw niet als irri te ervaren, en meen dat zij er in zal rijden !
En als je lief bent je een keer mee mag rijden en als je heellllll lief bent je zelf mag rijden zoals nu dus:pardon:
 

Cordoba

Forumguru
Ja wel bm. Wederhelft wil startstop (nog) niet permanent uit laten schakelen. Wat een ramp vind ik dat (bij een automaat).

Ook bij een handbak regelmatig ergernis: zelfs bij handmatig uitgeschakeld start/stop, bij het wegrijden bij stoplicht soms toch een hick-up waarbij je de koppeling dan weer snel in moet trappen en op laten komen, omdat ie eigenwijs vindt dat ie de motor uit moet schakelen als je wegrijdt bij het stoplicht. Buiten de discussie over het effect op de accu, werkt het systeem regelmatig gewoon niet zoals bedoeld, en smoort ie de motor op het moment dat je weg wil rijden. :mad:
 
Bovenaan Onderaan