Klassieke skoda's

Blackokkie2

Forumguru
SUPER COOL !! Voor bv een skoda stonden ze in tsjechie in de tijd van voor de muur jaren op een wachtlijst om uberhaubt in aanmerking te komen om er een te kunnen kopen.....
Voor een Lada ook in thuisland Rusland, de boot die hier nieuwe Lada's kwam brengen ging bijna net zo vol weer terug met tweedehands Lada's, want hier konden ze ze wel kopen.
 
Dat is wel een mooie collectie. Toen waren deze auto's al bijzonder, maar nu vallen ze overal zeker wel op. Het is een uniek gevoel, wanneer je na zoveel jaren nog steeds kunt rondrijden in een goed rijdende klassieker.
 

Desperado

Forumguru
De Felicia Fun. Stond op mijn verlanglijstje zo'n 15 jaar geleden maar is helaas niet gelukt om een geschikte te vinden.
 
De Skoda Felicia is heeft een mooie uitstraling. Deze model voertuig laat mij denken aan de film "back to the future." Verder vind ik dat de Skoda Trekker ook goed past binnen de klassieke modellen. Dit model heeft geen mooie uitstraling, maar de rijeigenschappen zijn prima.
 
Ik zie de link niet tussen een gele felicia en een "de Lorean" .....
Maar goed we zijn mensen en met verschillende belevingen en opvattingen....:koffie:

Er is wel een groot verschil tussen die twee voertuigen, maar de voorkant van de skoda felicia laat mij sterk denken aan de voorkant van een delorean. Daarom dat ik die uitspraak deed.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan