Vagcom vcds mogelijkheden Kamiq

EdK

Forumguru
Dan misschien even appen / mailen met @Antera , of zijn antwoord even hier afwachten !?
Hij komt volgens mij bijna dagelijks wel even online
 

Antera

Donateur
Heb helaas de Kamiq over de vloer gehad en daarom ook nog niet aan de software. Weet niet of deze nu draait op dezelfde software als de Fabia/Scala of als de Octavia b.v. Daarom heb ik deze nog niet concreet op me website staan.

Nu kan je gokken op een van bovenstaande lijsten.

Je mag zeker langs komen dan weten we meteen wat er kan en niet kan. :-).

Mocht ik tijd hebben van de week zal ik de dealer eens even opzoeken om het te bekijken.
 

Edition2015

Forumguru
Mocht je komende week ofzo meer info hebben hoor ik het graag, anders kunnen we inderdaad wat afspreken om te kijken, is alleen niet om de hoek, dus moet ik in de planning kijken. Ik blijf graag op de hoogte!
 

Logic

Actief lid
Heeft iemand de Kamiq al aan een kabeltje gehad en de mogelijkheden bekeken? Ben wel benieuwd...
 

Antera

Donateur
Nog niet helaas maar je bent welke om de eerste te zijn. Hij zal niet anders zijn dan de Karoq / Scala enz
 

Logic

Actief lid
Denk je dat je ook iets kunt met de uitgeschakelde spraakbediening? Ik heb via de Skoda website gevraagd hoe dat zit, maar ik kreeg het idee dat ik meer wist dan hun support afdeling.....
Ik kom graag een keertje langs, was regio Breda toch? Na dit lange zonnige weekend neem ik even contact op.
 

i2Paq

Senior Member
Nog niet helaas maar je bent welke om de eerste te zijn. Hij zal niet anders zijn dan de Karoq / Scala enz

Ik ben benieuwd of je al de Kamiq hebt kunnen "ontleden" :maakmegek:

Edit: Inmiddels op je site gezien van niet. Ik heb je een mail gestuurd.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Betaal je dan per optie? Zijn een hoop opties .
Gewoon even met @Antera contact opnemen per mail of Whatsap en je weet meteen waar je aan toe bent financieel met hem.
Kan nu al zeggen dat je goedkoper en meer aanpassingen kunt laten doen dan als je naar een dealer gaat
 
Bovenaan Onderaan