Navigatie Updates 2019/2020

EdK

Forumguru
zullen er misschien nog wel meer worden !
Maar ik ga geen discussie voeren over waze of Flitsmeister !
Beide kun je als optie gebruiken voor de flitspalen in een navi die je dagelijks onderhand moet updaten...
 

EdK

Forumguru
Jawel, tot gevonden is.....

Kan soms even duren , ook al eens gehad na een update van kaarten en of hij op zoek was weer naar zijn GPS coördinaten

Wel van de SD kaart de lock er weer op gezet ?
En zit wel in goede slot als je 2 SD sloten hebt ?
 

Spector

Forumguru

Fabia 123

Forumguru
Als je de SMS functie in de Amundsen gebruikt kan je iedereen met Flutmeister en Wazig op tijd op de hoogte stellen.
 

gerven

Lid
beste collega’s,

kan iemand mij vertellen welke auto ik op de VW site voor navigatie updates moet kiezen om mijn Amundsen te updaten? Ik heb een Octavia III van jan. 2014. (weet niet of ik een MIB1 of MIB2 bezit)
zeer veel dank voor jullie hulp.
 

tim_j

Senior Member
Niet doen vanaf vw site. Ik kreeg wazige bugs in mn navi van vw kaarten. Na inladen skoda kaarten op chassisnr werkte de navi weer als vanouds. ik was ook ongeduldig nadat de skoda update service niet werkte.
 

tim_j

Senior Member
traag met volgen op de kaart, gps niet kunnen vinden, regelmatig blijven hangen in opstarten, na start navigeren aantikken eeuwig route blijven berekenen on vervolgens niks te navigeren. Dit was voor mij voldoende om dit niet meer te doen.
 

hemi24

Forumguru
Ik heb de data al een keer met elkaar vergeleken: voor een MIB1 Amundsen haal je 1 op 1 exact dezelfde data binnen...

Als je een beetje handig bent verander je de wagencursor ook simpelweg door de blauwe variant van Seat...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Alexander68

Senior Member
traag met volgen op de kaart, gps niet kunnen vinden, regelmatig blijven hangen in opstarten, na start navigeren aantikken eeuwig route blijven berekenen on vervolgens niks te navigeren. Dit was voor mij voldoende om dit niet meer te doen.
Klinkt meer als corrupte data ,

Nergens last van hier en meteen alles goed werkend .
 

Rallye

Forumguru
beste collega’s,

kan iemand mij vertellen welke auto ik op de VW site voor navigatie updates moet kiezen om mijn Amundsen te updaten? Ik heb een Octavia III van jan. 2014. (weet niet of ik een MIB1 of MIB2 bezit)
zeer veel dank voor jullie hulp.

Een Octavia is een Golf en een Amundsen een Discover Media. Je Octavia is van voor 2015, dus kun je die keuze invullen bij VW: Golf, voor 2015, Discover Media.

Niet doen vanaf vw site. Ik kreeg wazige bugs in mn navi van vw kaarten. Na inladen skoda kaarten op chassisnr werkte de navi weer als vanouds. ik was ook ongeduldig nadat de skoda update service niet werkte.

Even geen paniek. Bij jou is het met VW-kaarten eens misgegaan, bij mij (en vele anderen) nooit. Je hebt niet vastgesteld dat dit aan het kaartmateriaal ligt - dat dat bij anderen goed werkt is zelfs een aanduiding dat het daar niet aan ligt - dus er is geen reden om in het algemeen deze route voor nieuwe kaarten af te wijzen.
 
Bovenaan Onderaan