Octavia 4

MaxN

Donateur
Nee is niet praktisch. Kan er niets meer achter, al is het voor mij alleen maar een fietsendrager.
Al komt er dit jaar ook een sleurhut achter.
 

Addow

Nieuw lid
Nu hopen dat die rechter uitlaat ook aangesloten is en niet alleen een dummy is.
Anders kunnen ze beter die bumper anders ontwerpen met 1 sierstuk.
Ik dacht dat die bij de RS TSI wel allebei werkten. Enkel bij de TDI was er een fake bij. Of vergis ik mij?
 

Jooo...

Forumguru
Vanaf september 2018 zijn de wltp standaarden verandert. Ik was ook nog net op tijd... indien ik zou wachten op het digitale dashboard had ik maar aan 1 kant een uitlaat
 
Laatst bewerkt:

Sand3r

Senior Member
Op skoda.de is ie inmiddels ook te configureren.
Maar nog steeds maar 3 motor/bak configuraties.
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Startprijs in BE: vanaf 30.480 euro.......precies zoals ik verwacht had. Ook een Octavia wordt zo langzamerhand peperduur. In BE wel mooie Salon acties en zo, maar dat is in NL echt niet te verwachten.
 

Robbie146

Senior Member
Startprijs in BE: vanaf 30.480 euro.......precies zoals ik verwacht had. Ook een Octavia wordt zo langzamerhand peperduur. .......

Inderdaad, ik zat ook even op die BE link een leuke versie in elkaar te tikken, al mis ik wel wat motoraanbod en DSG, maar ik zal al snel tegen de 40K aan en dat zijn dan Belgische prijzen....... :sterretjes::nono:
 

leon-cupra

Forumguru
Tja die prijzen ... heb dat al een paar keer aangehaald. Skoda is al lang niet meer wat het 10jaar geleden was. Skoda is ook meer en meer een B2B merk aan het worden. Enkel de zakelijke rijders gaan nog in een nieuwe Skoda kunnen rijden want particulier zijn de prijzen de pan aan het uitswingen.
Alhoewel dat er op dit moment een zeer mooie korting is. 4100€ korting op een nieuw model ... ongezien.
Bij vw trouwens ook, oom van mijn partner heeft gisteren een tiguan gekocht. 37.000€ cataloog, nettoprijs .... 27.000€ :tegek:
 

Robbie146

Senior Member
......Enkel de zakelijke rijders gaan nog in een nieuwe Skoda kunnen rijden want particulier zijn de prijzen de pan aan het uitswingen.....

Dat is natuurlijk onzin, als de catalogus prijs omhoog gaat heeft dat ook invloed op de zakelijke rijder.

In BE 30K vanaf prijs voor een O4 combi en 29K vanaf prijs voor een Suberb Hatchback en 30K voor een Superb Combi, dat is toch krom.....?
 

Bijlagen

  • BE-prijzen.JPG
    BE-prijzen.JPG
    58,8 KB · Weergaven: 42

jongetje

Forumguru
Dat komt omdat er in België alleen nog ambition en style modellen te bestellen zijn. Komt straks vast nog een instapper en er komt nog een variëteit aan motoren aan.
 

leon-cupra

Forumguru
Dat is natuurlijk onzin, als de catalogus prijs omhoog gaat heeft dat ook invloed op de zakelijke rijder.

In BE 30K vanaf prijs voor een O4 combi en 29K vanaf prijs voor een Suberb Hatchback en 30K voor een Superb Combi, dat is toch krom.....?
Heeft uiteraard invloed maar niet zo hard als bij een privé aankoop. Een zakelijke rijder, dan wel in lease, betaalt maandelijks enkel het gebruik van de wagen nl leaseprijs is aankoopprijs - restwaarde + verzekering en dergelijke kosten.
Je ziet bij tweedehandswagens dat de verkoopprijs ook telkens een stuk hoger komt te liggen. Dus restwaarde gaat voor de zakelijke rijder ook omhoog waardoor zijn leaseprijs bij een hogere aankoopwaarde amper omhoog gaat.
 
Bovenaan Onderaan