Status
Niet open voor verdere reacties.

VAG-man

Forumguru
Aparte band. Nog nooit gezien.
Gelukkig klopt het wel.

Zie test ANWB 2016.
 

Bijlagen

  • zb16_zb225_10_uniroyal.pdf
    1,1 MB · Weergaven: 13

Jewepe

Forumguru
@WhiteSuperB

Hij (of is het een zij) mag er echt wezen :thumbsup:. Geniet er van! Bij de weg, heb je 'm al laten tunen? Mijn Passat 1.6TDi heb ik destijds bij VAGtechniek laten tunen naar 140pk/320Nm. Echt de centen meer dan waard.
 

JeSko

Forumguru
@Jewepe

Bedankt! Dat doe ik elke dag weer :jaja:
Neen nog niet laten tunen door VAG tech, ik betwijfel ook of ik dat ga laten doen, misschien in een latere fase, voorlopig is het even terug sparen en enkel kleinere goedkopere mods doen, want de laatste 2 maanden heb ik toch redelijk wat groot geld in de auto gepompt en met een gezin met 2 kinderen is dat niet altijd evident.
 

JeSko

Forumguru
@mwhite

Foto is genomen bij de bandencentrale, die ligt achter de eigenaars hun woonst. Mijn huis is een stuk bescheidener ;) ( rijhuisje ) vandaar ook altijd de auto's die buiten geparkeerd staan.
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Iemand een idee of ik dit zelf weg krijg? Ik was aan het denken om dit er zelf proberen uit te schuren voor zover dat mogelijk is, en ze dan gelijk maar in de plastidip te zetten.
 

Jewepe

Forumguru
Gewoon voorlopig even niet aan schuren, maar in de plastidip zetten. Waarschijnlijk komt er nog wel een keer borduurschade op. Weer even plastidippen. En als het dan helemaal niet meer om aan te zien is zou ik ze door een professioneel bedrijf laten refurbishen. Hou in de gaten dat als je gaat schuren dat er dan materiaal verdwijnt en mogelijk onbalans het gevolg is.
 

JeSko

Forumguru
@Jewepe

Zucht...

Denk je dat ik het helemaal weg krijg met Plastidip? Normaal vult dat wel enigszins op dacht ik gelezen te hebben?

Ik denk er zelfs aan om te vragen aan mijn lieve overburen of ik mijn auto daar mag parkeren, ben het echt beu, het is ofwel de Skoda met zijn kont half op de straat zodat ze er geheid op knallen, ofwel de borduur altijd net wel of net niet raken. Word er moedeloos van.
 

leon-cupra

Forumguru
Klote é

Drastische oplossing ... verhuizen :arghh:

Mijn broer heeft zo twee jaar geleden een huis gekocht, maakte niet uit hoe het huis eruit zag, waar het was, hoe groot het was, 1 ding moest er zijn ... een garage waar zijn wagen in kon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan