Audi RS3 - 544 pk

Henrik

Forumguru
Allemachtig, wat een apparaat. Afgelopen week op de A2 kwam er ook een RS3 voorbij. Zeker niet meer standaard. Had hoogglans zwarte luchtsleuven achter de voorwielen, soort kieuwen. Zag er wonderwel geweldig goed uit.

Dit verslag is mooi om te lezen en het lijkt me dan ook een hele beleving, zo’n heftig gekietelde RS3. Puike bak!
 

s-line

Forumguru
Allemachtig, wat een apparaat. Afgelopen week op de A2 kwam er ook een RS3 voorbij. Zeker niet meer standaard. Had hoogglans zwarte luchtsleuven achter de voorwielen, soort kieuwen. Zag er wonderwel geweldig goed uit.

Dit verslag is mooi om te lezen en het lijkt me dan ook een hele beleving, zo’n heftig gekietelde RS3. Puike bak!
Was dit toevallig ook een nardogrey S3? Dan was het vast deze...
 

Bijlagen

  • FD0E6FB4-7B72-427B-B6F5-9CECD5AB9B6B.jpeg
    FD0E6FB4-7B72-427B-B6F5-9CECD5AB9B6B.jpeg
    31,8 KB · Weergaven: 64

s-line

Forumguru
Deze hebben wij van alles hoogglans zwart moeten spuiten en die kieuwen in de voorschermen gemaakt. Van binnen is alles echt Carbon gemaakt zoals de achterkant van de schaalstoelen etc etc.
Het was een uitvoering van ABT incl. onderstel en remmen alles aangepast. Ook iets van net boven de 500 pk
 

Henrik

Forumguru
@s-line 100% zeker dat het deze was dan ja. Stond ook op de achterkant dat het een ABT getunede wag was. Echt een super strak ding. Heel gaaf gedaan.
 

VAG-man

Forumguru
Kiek das mien merk!

Ja die vijfcilinders zijn stuk voor stuk fijne motoren. Inmiddels is Audi bijna 45 jaar bezig deze motor beter en beter te krijgen.
Ook ik ben verslaafd aan deze motor. Heb 13 jaar van de sound mogen genieten.
Denk eens terug aan de jaren 80 met die fantastische Ur-quattro. Rillingen kreeg ik van dat machtige geluid.

Leuk verslag @sitechris. Ga zo door!
 
Bovenaan Onderaan