Iemand met ook ééntje ?

Ik heb een Spaceback Monte Carlo 81kw zien staan die me wel wat lijkt. Iemand op het forum die er ervaringen mee heeft (of had)?
 

Octavia1.6i

Forumguru
De uitvoering is in feite niet heel interessant, dat zijn gewoon wat bumpertjes en andere kleurtjes.

Lijkt mij dat de vraag meer gericht is op het blok en andere bewegende delen. Wellicht kan TS de vraag iets specificeren. Wat wil je precies weten? Wat zijn je vragen?
 

bartjers245

Nieuw lid
Persoonljik vind ik de monte carlo wel iets hebben, iets sportiever met bumpers en velgen, ook de zetels met een sportievere zit en heel het interieur is wel netjes afgewerkt
 

Okki

Donateur
Alleen de radio is nog van het "oudere" type (wat kleiner scherm) maar voor de rest een mooie complete auto hoor...
1.2 motortje is probleemloos.....
 

JeSko

Forumguru
Echt een interieur waar ik elke dag blij van zou worden, een kleurtje zou in de mijne zijn interieur ook niet misstaan.
 
Mensen, ik lees en kijk diverse tests en reviews, maar de één klaagt over het lawaai, de ander zegt het is het net niet. Wat zijn jullie ervaringen?
 

BramVRS

Forumguru
Waarom ga je niet even test rijden? Dan kun je het zelf ervaren. Meningen blijven maar meningen.
 

Octa Collection

Forumguru
Met de kerst naar duitsland geweest met de rapid.
Winterbanden en dakkoffer, dan merk je het verschil goed van vooral de dakkoffer.
Qua rijden bevalt de rapid mij goed (nu ruim een jaar)
 

EdZ

Donateur
Wat lawaai betreft: ik ben met m'n Leon van de standaard Hankook naar Michelin CC+ gegaan en dat scheelt aanmerkelijk in het geluid. De vraag is dus of degene die over lawaai klaagt het bandengeluid bedoelt.
 
We zijn al anderhalf jaar aan het wachten op het uitbetalen van de letselverzekering van de tegenpartij. En deze hebben weer wat anders bedacht om de boel te kunnen rekken...….. En intussen is de Monte Carlo verkocht, Jammer....
 

JeSko

Forumguru
@Kampendiek

Wat zuur man dat van die verzekering! Als de MC versie zo zeldaam is in NL is importeren uit België misschien een optie? Ik ken uw budget uiteraard niet maar in BE staan er echt veel leuke Monte Carlo's te koop.

Waaronder deze.

Skoda Fabia 1.2 CR TDi MONTE CARLO DPF*AIRCO ☸*12M GARANTIE € 5.950,00 http://link.2dehands.be/m1556769890...ium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Of deze als je wat nieuwer zoekt

Skoda Fabia 1.4 TDi *MONTE CARLO*PANO*GPS*LED*JA*CLIM AUTO* € 9.990,00 http://link.2dehands.be/m1553369865...ium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
 
Bovenaan Onderaan