Periode met korting 20% @ SuperSkoda.com

EdK

Forumguru
Man, dit is toch een feest om met jullie te delen m'n belevenissen met SuperSkoda. Ben tweeenzeventig jaar, m'n zoon zegt haal je geld terug met Paypal, maar dit hou me lekker bezig, zeker de correspondentie met hun op zich
Tsja zeg dat dan meteen....... maar dan kunnen we je ook wel een lijstje geven met slecht en toch leverende leveranciers geven... heb je er een dagtaak aan !!! :deuk:
 

Gigs

Lid
Óke,
Ik heb ze net onderstaande mail gestuurd, ik vindt dit ook vervelend voor ze.

Hello.
I think you sent me the wrong parcel tracking below. This package is now in Austria. The delivery address is in the Netherlands, see order below.

What now?
Regards L.J.O******
*************
2*** ** Krimpen aan de Lek
Nederland (Holland)
logo_emailheader_113wx46h.gif
22 nov 2019 01:53:48 CET
Transactiereferentie: 29066697123456


Beste l.j. o********,

U heeft €66,00 EUR overgemaakt naar Kopacek Tuning s.r.o. (info@kopacektuning.cz)


Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
Webwinkel
Kopacek Tuning s.r.o.
info@kopacektuning.cz
+420 604104105 x105 Instructies voor webwinkel
U heeft geen instructies ingevoerd.
Verzendadres
l.j. o******

*
*
* Krimpen aan de Lek Nederland
Verzendgegevens
De verkoper heeft nog geen verzendgegevens verstrekt.


Omschrijving Prijs per eenheid Hvh Bedrag
Yeti - center wheel caps with new 2012 logo - original Skoda Auto,a.s.
24,99 EUR 1 €24,99 EUR
Wheel covers SPIDER - 16´
29,99 EUR 1 €29,99 EUR
Subtotaal €54,98 EUR
Verzending €11,02 EUR
Totaal €66,00 EUR
Betaling €66,00 EUR
Kosten worden op uw creditcardafschrift getoond als PAYPAL *KOPACEKTUNI.
Betaling overgemaakt aan info@kopacektuning.c
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@Henrik, ik denk dat het glanzende Quartz Grey gedeelte in het logo minder storend is dan het huidige chrome. Ik zal ze binnenkort eens tegen de auto aan houden na een wasbeurt om te zien hoe het staat.
 

Hakar

Donateur
niet in Krimpen aan de Lek maar 1200 km
Niet overdrijven hè, de kortste en tevens snelst berekende route naar Leoben aan de Langgasse vanaf centrum Krimpen aan de Lek is volgens de lui van de beroemde Maps 1124 km :D
De langste maar wel de mooiste is 1168 km.
Mooi ritje voor de Yota met Karavaanie.
Gezien je leeftijd die je melde heb je volgens mij tijd zat, en met een goede planning ben je net voor de eerste winterse buien in Nederland terug ;)

Voor een stoppie op ongeveer halverwege de langste route kun je overigens heel goed hier terecht
https://www.knauscamp.de/huenfeld-praforst/anfahrtkontakt.html
 

Gigs

Lid
Niet overdrijven hè, de kortste en tevens snelst berekende route naar Leoben aan de Langgasse vanaf centrum Krimpen aan de Lek is volgens de lui van de beroemde Maps 1124 km :D
Zal je het nog sterker vertellen, m'n zoon zegt, Pa je ga toch begin januari naar Oostenrijk (wintersport of wat er voor door moet gaan) rij een klein stukje door en je haalt je pakje op LOL.
 

Sjuppie2001

Actief lid
Net bericht gekregen dat ze mijn treeplanken refunden. :(.
Beetje jammer, aangezien ik ze besteld had tijdens de 20% kortingsactie EN ze alleen de treeplanken zelf refunden en niet nog een gedeelte van de (extra) verzendkosten. (Rectificatie: zojuist bericht gekregen van ze dat ze wel gaan kijken naar het verschil in verzendkosten en dat ook refunden)
Had liever gezien dat ze dan maar wachten tot er evt nieuwe voorraad is en dan pas verzenden ofzo....
 
Laatst bewerkt:

emilio3333

Forumguru
Ben wel klaar met deze webshop.
Op de site stond een sterke complete unit kofferbak ledlamp voor een Karoq.
Via mail gevraagd of deze ook in een Ateca past, natuurlijk bijna dezelfde auto.
En deze paste volgens hun.

Je raadt het al, deze paste dus niet...
Volgens hun met een andere adapter (die erbij zou moeten zitten) zou ie het wel doen.
Dat de pasvorm ook anders is maakt volgens hun niet uit, gewoon erin douwen.
Tig keer discussie over de mail dat de adapter er niet bij zat. Na veel gezeur zouden ze deze (opnieuw) opsturen.
Nu 5 weken verder en nog niks ontvangen. Al paar keer weer gemaild en steeds het antwoord dat ik nog maar even moet wachten.
Zou verstuurd zonder track&trace.
Ik geloof er niet meer in...geld willen ze niet terug geven ondanks hun eigen valse belofte dat het zou passen.

€24,- in de sloot gegooid.
 

EdK

Forumguru
Ohh die lampies
Heb er ook zo één van ze genomen zodat gloeilamp werd vervangen voor led
En ja ze gaan er moeilijk in en ik kon door even door te drukken hem toch erin krijgen
Maar pak even een platte zoetvijl en het bestaande gat in kunststof iets uitvijlen en dan past hij zonder problemen

Dus hoeft de sloot echt niet in, scheelt weer wat vervuiling van ons mooie landje
 

De Stip

Forumguru
Wist ik nu maar of de motorkap power dampers van een ander type Skoda, ook op mijn Karoq passen. Er staan er namelijk geen tussen op de site.
 

nicknameless

Forumguru
Meteen maar even gebruik gemaakt van de korting. Een set zijwindschermen besteld voor de Fab III.

Normaal €45 ex €13 euro verzendkosten en nu €49,- inclusief verzendkosten.

20200829_114506.jpg
 

EdK

Forumguru
Wist ik nu maar of de motorkap power dampers van een ander type Skoda, ook op mijn Karoq passen. Er staan er namelijk geen tussen op de site.
Als dit al het geval is dan maak je volgens mij de meeste kans met die van de Yeti....
Helaas kan ik je hierin niet verder helpen omdat ik die niet meer heb.

Zo nog wel even kunnen kijken of ik foto's heb liggen waar je wat mee kunt
 
Bovenaan Onderaan