Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Het is nog niet te laat uiteraard:D. De rest van de sensoren zit bij mij in de zwarte plastic strip onderaan, ik heb er helemaal rondom rond ( nuja zijkant voorbumper, zijkant achterbumper, en voor en achter ) de wagen, doordat ze in die zwarte strip zitten vallen ze niet zo op wat ik wel tof vind:thumbsup:

Top! Ik zal het eens checken, mag ik er ook zelf lampjes in posten met link indien ze storingsvrij werken?
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Maandag staat het tinten van zowel de koplampen als de achterlichten op het programma, voor en na foto's zullen genomen worden door de wrapper van dienst. :thumbsup: benieuwd hoe dit gaat smoelen op de Suup.
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Ik zal het posten wanneer ik weet dat ze storingsvrij zijn, maar dat weet ik pas na nieuwjaar - ff wachten op de kerstman tot ie ze brengt ;)
 

JeSko

Forumguru
Net terug van Q-Wrapz te Meerhout België, echte aanrader, enorm vriendelijke man met kennis van zaken en een bijzonder oog voor detail, zowel mijn lichten laten tinten als emblemen laten wegnemen. Benieuwd wat jullie ervan vinden, ik ben in elk geval een gelukkige kloot:D. 20191125_171150-2016x1512.jpg 20191125_171206-2016x1512.jpg 20191125_171123-2016x1512.jpg

Lekker kaal kontje:tegek::bloos:

Betere dagfoto's volgen nog:thumbsup:
 

leon-cupra

Forumguru
Mooie update :thumbsup:
Echter het tinten van de voorlichten (en in mindere mate de achterlichten)... als je 1 van onze blauwe "vrienden" gaat tegenkomen ... geld in de vuilbak.
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

I know :nailbiting: echter heb ik de tint subtiel laten doen, hij oogt op foto extremer dan in werkelijkheid, je zal het enkel merken als je er echt wat van kent, en de flikken kennen hier meestal niet veel,;) of als je hem naast een standaard SuperB zet. Duimen maar, volgens de wrapper van dienst gaan veel van zijn klanten met deze tint folie zelfs los door de keuring.:arghh:
 

JeSko

Forumguru
Vandaag helemaal naar Ertvelde gereden en een setje tweedehands velgen gekocht voor 250 euro, gekocht van een mede Skoda fanaat, de beste kerel rijd zelf op een strakke 2015 O3 met kw schroefkit die 6 cm verlaagd is. Het zijn 19 inch GM Italia velgen geworden, met twee nieuwe banden en twee te vervangen banden. Nu twijfel ik of ik de velgen zo moet laten of volledig mat zwart moet spuiten ( ik kan zelf poedercoaten ). Heb ze er voor een kleine impressie al eens eventjes voorgezet :D. Wat denken jullie, mooi zo? Of toch mat zwart?
 

Canon-Eye

Forumguru
Zwart is misschien wel érg zwart - ik zou zelf eerder bv. gun metal grey overwegen.
Al was het maar om een beetje tegen de quasi-mode in te gaan... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan