Karoq Vragen & Weetjes

De Stip

Forumguru
Een tijdje gelden meldde ik reeds dat er tot onze verbazing vanaf MY20 geen zaklamp meer in de kofferbak van de Sportline Business word geleverd. Dat vind ik nog steeds raar en niet simply clever, maar daarbij is het zicht 's avonds in de kofferbak ook minimaal. Je komt echt 1 lamp te kort nu. Baal ik van!
 

EdK

Forumguru
, maar daarbij is het zicht 's avonds in de kofferbak ook minimaal. Je komt echt 1 lamp te kort nu. Baal ik van!
Maar goed er zit er dus nu 1 gewone in als ik t goed begrijp
Dat is bij mijn Fabia en voorheen de RR en de Yeti ook het geval.
Als er een normaal gloeilampie in zit zou je die eens kunnen wisselen voor een LED.
En als je dan nog niet genoeg licht hebt dan bestel je een tweede lamp module en bouw je die aan de andere zijde in.
Daarna wat dradjes van ene lampie naar andere brengen en je hebt een ZEE van licht in die kofferbak...

Ojah mocht het dan teveel zijn, loop langs Pearl en koop er een zonnebril
 

Pendragon

Forumguru
@De Stip dank je wel voor de foto's! Mijn auto staat nog 3cm lager. Zitten de velgen nog binnen de kasten? Altijd moeilijk te zien op de foto. Tip van Mark: waterpas erlangs, dan zie je het
 

De Stip

Forumguru
@Pendragon, ik zou gewoon zo'n setje spacers bestellen en monteren. Bevalt het niet, dan stuur je ze terug. Je kunt ook bij de betere banden handel terecht. Die hebben ze vast wel op voorraad en snappen dat je ze wilt testen.
Zelf denk ik dat de mijn wielen niet volledig meer binnen de wielkasten vallen. Hoeft voor mij ook niet, want dit effect wilde ik juist bereiken. Maar wat het doet icm die verlaging, dat kan ik je helaas niet zeggen.
 

De Stip

Forumguru
Hoeft niet perse hoor @064harry , iets unieks bedenken, daar is natuurlijk ook niets mis mee ;) Maar ga je gang hoor. Hoe meer coole Skoda's, hoe beter wat mij betreft :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

De Stip

Forumguru
Net even de Karoq in bad gedaan. Ik heb er aan de achterzijde zo'n kentekenplaat houder zonder reclame op zitten en zag dat er direct onder de houder een soort van gleuf/uitsparing zit in het plaatwerk van de achterklep. Een beetje in het zicht dus. Hoort dat, of zit de houder met plaat iets te hoog gemonteerd?
 

LdN

Forumguru
@De Stip
Of er een verdieping in het plaatwerk zit kan ik me niet eens meer herinneren toen ik de plaat er af had omdat hij niet goed vast zat
en ook rammelde.
Wat ik wel weet dat er niet geboord hoeft te worden om de plaat vast te zetten, er zitten een soort kunststof moeren in het plaatwerk
waar de kentekenplaat of kentekenplaat houder met gewone schroeven in vastgezet zit.
Een kentekenplaat houder zonder reclamebalk is kleiner dus misschien einde sleufgaatjes?
 

EdK

Forumguru
Gewoon ff de blauw/gele plaat eraf en kijken wat je kunt schuiven met de houder zodat hij naar je wens zit.....
 

De Stip

Forumguru
Mijn plaat zit vast met popnagels, dus schuiven gaat hem niet worden. Een van de kids heeft de Karoq mee, dus de beloofde foto is nog niet gemaakt.
 

064harry

Donateur
IMG_1846.jpeg IMG_1847.jpeg IMG_1848.jpeg

Kan iemand dit in Jip en Janneke taal uitleggen? De ene keer is het oranje, de andere keer wit. Ik weet dat als het symbool zoals in afb. 1 wit is dat de sensoren gaan piepen.
Maar houdt dat dan automatisch in dat wanneer het symbool oranje is (afb 1) de automatische noodstop niet geactiveerd is?
 
Bovenaan Onderaan