Status
Niet open voor verdere reacties.

De Stip

Forumguru
Pon mag je wat mij betreft uitroepen tot ereburger van Leusden :D Wat een prachtige wagen heb je. Zeer smaakvol en werkelijk tot de puntjes in orde. Ik hoop je Kodiaq een keer ik het echt te kunnen bewonderen.
 

Japanese Power

Donateur
Eén ding is zeker:
"Zin in het nieuwe tuningsproject! Straks wellicht in het bezit van de snelste Kodiaq van Nederland?"
Die missie is eindelijk met vlag en wimpel geslaagd. Heb het gevolgd, super hoor!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Jewepe

Forumguru
@Corné de Kluijver

Dankzij jou en je beer heeft de Nederlandse taal er een nieuw spreekwoord bij: lang gewacht niet gezwegen, steeds gedacht en nu gekregen. Heel veel plezier en veilige kilometers met je "nieuwe" Kodiaq.
 
Laatst bewerkt:

sitechris

Donateur
@MarcoO2, @sitechris, @ertromp, @De Stip, @bobbl, @SuperBeeb,@mullym, @Tman0961, dank voor de complimenten!
@Rosinfield ja daar ben ik ook benieuwd naar ;) Ik zal ze hier zeker delen!
@Cordoba, reclame voor de onbekende bekende :)
@sitechris, zal eens kijken of er een seconde van de 7.5 0-100 tijd afgegaan is met de Dragy ;)
@De Stip, je woont dichtbij, dus is zeker mogelijk en ereburger, nee dankje! ;)

En natuurlijk ben ik ook benieuwd naar de 80-120 en 100-200 tijden. Bij die laatste ga je de grootste winst boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Auto opgehaald en met 1300kg aan de haak op huis aan. Best lekker dat er iets meer koppel beschikbaar is ;)

fbcb754662451bae47fc243143ba62ba.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan