Udenhout Veldhoven

SparC

Actief lid
Geen verrassing natuurlijk meer dat ik in de race ben voor een Kodiaq Sportline.
Na het ontvangen van de offerte was ik enigszins verbaasd. Allereerst is de basis prijs al duurder dan online. Tel daarbij op een BPM indexatie van €1500,- in de plus (welke nu weer van de site is) en een afleverpakket (Dus niet de kosten rijklaar maken) van €170,- dan snap je wellicht dat ik ik wat vreemd op keek toen de offerte bijna €4000,- duurder uit kwam dan via de online configurator. Goed, geen korting o.i.d. berekend maar wel €14,- voor een witte kentekenplaat. Dat is bij mij redelijk in het verkeerde keelgat geschoten. Meer dan 50k voor auto, afleverpakket e.d. extra zo lijkt en dan ook nog €14,- voor een witte plaat?
Is dit normaal? Zijn er meer mensen die de standaard uitklapbare trekhaak heeft en apart nog moet betalen hiervoor? En merken jullie in de offerte ook dit verschil m.b.t. de online configurator?
 

willemc650

Senior Member
Ha Sparc, Ik had precies hetzelfde.. bleek dat de online configurator de extra BPM die je moet betalen als je een 3e zitrij wilt, niet mee berekend. Wat betreft de witte plaat, dat weet ik (nog) niet. wel gaf de dealer aan standaard de luxe kentekenplaat te leveren..
 

SparC

Actief lid
Hoi Willem650, volgens mij hebben we ongeveer dezelfde config. Naast de 5+2 BPM zal ik maar zeggen, weet ik niet of er ook nog geplust wordt ivm de 20' velgen. Waren ze ook niet echt duidelijk over, anders neig ik ontzettend na het zien van de schoonheid van Corne`s beer naar de 21' aftermarket RS velgen met Eibach veren ;)
Over de luxe platen hebben we het nog niet gehad. (maar de witte mag gewoon standaard zijn ;))
 

sitechris

Donateur
Gewoon even shoppen bij verschillende dealers. Ik heb zelf altijd goede ervaringen gehad met Auto Arena. De Skoda tak zit in Venray. Bij mijn vorige inruil/offerte zat Arena beduidend hoger dan Van Udenhout (was wel de VW tak, maar toch).
 

Canon-Eye

Forumguru
Over de luxe platen hebben we het nog niet gehad. (maar de witte mag gewoon standaard zijn
Luxe witte platen heb ik nog nooit gezien - en bij mijn Thule opvouwbare fietsenrek zouden die dikke letters bij het inklappen trouwens ook flink ruzie krijgen met de achterlichtunit(s): iets om even op te letten...
 

WV62

Lid
Goedemorgen,
Ga eens langs bij Skoda Rotor in Heerlen.
Persoonlijke benadering, no nonsens, en goede offertes.
Ondergetekende heeft bij van Udenhout dezelfde ervaring en zeer onpersoonlijke benadering
 
Bovenaan Onderaan